اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

وحدت میان مردم و روحانیت سبب تقویت جامعه اسلامی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: وحدت و هم‌دلی میان روحانیت و مردم باعث شد تا جامعه اسلامی روز به روز تقویت شود.

وحدت میان مردم و روحانیت سبب تقویت جامعه اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت: وحدت رمز موفقیت انقلاب اسلامی و این وحدت سبب پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها شده است.

وی گفت: فعالان عرصه فرهنگ، بازوان توانمند انقلاب اسلامی هستند و باید با وحدت و هم‌دلی عامل به گفتار نبوی و رفتار علوی باشند، تا اهداف والای حکومت اسلامی تحقق یابند.

علی‌پور خاطرنشان کرد: وحدت و هم‌دلی مردم با علمای دین و امام امت(ره) موجب قدرتمند شدن جامعه اسلامی شد و اگر این هم‌بستگی و انسجام مردم با ولایت مطلقه فقیه وجود نداشت قطعاً رژیم 2500 ساله ستم‌شاهی سقوط نمی‌کرد و امروز ما شاهد این همه افتخارات و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نبودیم.

وی در ادامه گفت: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که الگویی برای ملت‌های آزاده جهان شده است استکبار جهانی هنوز هم در پی ایجاد تفرقه در میان صفوف جوامع اسلامی و انقلابی است که با تدبیر و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) تاکنون تمامی این دسیسه‌ها نقش بر آب شده و ان‌شاءالله این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهد رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون عدم سیاه‌نمایی تلاش و کوشش مسئولان کشور توسط نامزدهای انتخاباتی، به ابراز گلایه‌مندی از سخنان برخی کاندیداهای انتخاباتی پرداخت و گفت: همه ما باید مطیع اوامر رهبر عظیم‌الشأن مسلمین جهان باشیم و زحمات مسئولان دلسوز نظام را با سیاه‌نمایی زیر سؤال نبرده و نسنجیده آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک ارائه داد و گفت: به لطف خدا و عنایت رئیس سازمان و توجه مدیرکل استان خوزستان، این اداره از ابتدای سال تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جذب و توزیع کرده و انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال به مرز 10 میلیارد ریال برسد که در نوع خود کم نظیر است.

علی‌پور با اشاره به بیانات هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته، تصریح کرد: مسئولان مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی و همه نیروهای مخلص انقلاب اسلامی باید تلاش در جهت حضور حداکثری و پرهیز از قوم‌گرایی کنند، و با بصیرت و بینش، افراد اصلح و وفادار به نظام مقدس اسلامی را انتخاب نمایند.

این مقام مسئول افزود: مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی باید با مدیریت صحیح از آلوده شدن فضای معنوی مجموعه‌ها به مسائل اختلافی جلوگیری کنند، و از فعالیت انتخاباتی به نفع شخص خاص، درون مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی اکیداً خودداری، و از پاشیده شدن بذر تفرقه توسط برخی افراد سودجو جلوگیری کنند.

در پایان به تعداد 110 نفر از فعالان عرصه فرهنگ این شهرستان لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول