اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان انجام شد

افتتاح 4 طرح عمرانی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از افتتاح چهار طرح عمرانی با اعتبار 33 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 4 طرح عمرانی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح چند طرح عمرانی در بندر کنگان اظهار داشت: دهه فجر مقطع مهمی از تاریخ انقلاب است و رویدادهای این ایام باید بازخوانی شود تا نسل امروز بدانند که چه رویداد بزرگی رخ داده است.

وی افزود: شهرستان کنگان طی چند سال گذشته رشد محسوسی داشته و به ویژه در زمینه عمران شهری و روستایی گام‌های مهمی در این شهرستان برداشته شده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند و در سرما و گرما از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند و همه موظف هستیم در راستای خدمات‌رسانی به این مردم اهتمام ورزیم.

یزدان‌شناس گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی با این حجم و کیفیت نشان‌دهنده توجه دولت به مردم است و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم فراهم شود.

وی در ارتباط با پروژه‌های افتتاحی نیز اذعان داشت: افتتاح ساختمان اداره گاز ناحیه کنگان در چهار طبقه با زیربنای 1100 مترمربع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از محل استانی و همچنین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی مرکز معلولین کنگان در زمینی به مساحت 2500 مترمربع با زیربنای 400 مترمربع با اعتبار تقریبی 4 میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

فرماندار کنگان یادآور شد: کلنگ‌زنی دبستان 12 کلاسه و دخترانه ام‌البنین با زیربنای 1800 مترمربع با اعتبار 12 میلیارد ریال از محل کمک‌های استانی نیز از جمله این طرح‌ها و پروژه‌هاست.

یزدان‌شناس بیان کرد: 4 میلیارد ریال نیز برای افتتاح شبکه توزیع آب روستایی در این شهرستان هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اقدامات دولت عدالت‌محور نهم و دهم است که در این شهرستان نیز موجبات رفاه مردم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول