اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس خبر داد

افتتاح متمرکز پروژه‌ها در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس گفت: پروژه‌های دهه فجر این شهرستان با اعتبار بیش از 475 میلیارد و 805 میلیون ریال آغاز و افتتاح متمرکز خواهد شد.

افتتاح متمرکز پروژه‌ها در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری عصر سه‌شنبه در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس در گزارشی از پروژه‌های افتتاحی دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: همزمان با سی‌وسومین دهه مبارک فجر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 171 پروژه را به طور همزمان در شهرستان گنبدکاووس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه 16 درصد کل پروژه‎های استان را شامل می‌شود، تصریح کرد: این تعداد پروژه با اعتبار بیش از 475 میلیارد و 805 میلیون ریال برای 405 نفر از جویندگان کار در این شهرستان اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس ابراز داشت: 130 پروژه از این تعداد با اعتبار 298 میلیارد و 14 میلیون ریال قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

جعفری یکی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر سال جاری را افتتاح شرکت سالم لبن گلستان با اعتبار 28 میلیارد ریال عنوان کرد و در ادامه افزود: طرح آبیاری تحت فشار در سطح 300 هکتار با اعتبار 24 میلیارد و 800 میلیون ریال در این دهه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین از آغاز به کار سیلوی ذخیره گندم سارلی‎علیا با اعتبار 17 میلیارد و 300 میلیون ریال همزمان با این دهه خبر داد و افزود: بهره‌برداری از شرکت خوراک دام زرین دانه گنبد با اعتبار 15 میلیارد و 720 میلیون ریال، افتتاح درب و پنجره‎سازی دوجداره با اعتبار 13 میلیارد ریال و گازرسانی به پنج روستا، چهار واحد صنعتی و واحدهای مسکن با اعتبار 12 میلیارد و 288 میلیون ریال از دیگر پروژه‎های مهم افتتاحی در ایام‌الله دهه فجر است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس از آغاز به کار یک واحد تولیدی عایق رطوبتی در شهرک صنعتی با اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون ریال و پل ساری‌بخش با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون ریال و افتتاح واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی با اعتبار 8 میلیارد ریال خبر داد.

جعفری در پایان اذعان داشت: سالن اجتماعات فرهنگیان با اعتبار 5 میلیارد و 900 میلیون ریال و تامین شبکه روشنایی محور گنبدکاووس- مینودشت نیز در این دهه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول