اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

پیشرفت‌های صنعتی پس از انقلاب در ایران نمایان شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با پیروزی انقلاب پیشرفت‌های فراوانی در صنعت، اشتغال و اقتصاد ایجاد شده است.

پیشرفت‌های صنعتی پس از انقلاب در ایران نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، اسماعیل نیلچیان صبح امروز در مراسم بزرگداشت جشن انقلاب با حضور خانواده جامعه کار و کارگری نکا در سالن ارشاد نکا بیان داشت: قرآن بزرگ‌ترین کتاب ما مسلمانان در راستای هدایت بشریت است و دارای قصه‌‌هایی است که بیانگر آن است که پیامبران در مقابل ستمگران ایستادگی کردند.

وی ابراز داشت: دشمن در دوران مختلف با سه راهبر و جنگ در پی شکست انقلاب اسلامی ایران بود که جنگ سخت‌افزاری، جنگ نیمه سخت‌افزاری و جنگ نرم‌افزاری بوده است.

نیلچیان با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت‌افزاری با درگیری فیزیکی، اختلافات قومی و قبیله‌ای و مشکلات سیاسی در پی شکست ایران بوده است، یادآور شد: در این جبهه مردم با استعانت از خداوند و رهبری پیروز شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: در جنگ نیمه سخت‌افزاری نیز دشمن در فکر آن بود که با جایگزین کردن مهره‌ها در مجموعه حکومت‌ها در نظام نفوذ کند که جاسازی قطب‌زاده، بنی‌صدر و امثال آن در پیکره نظام از آن جمله بود.

وی اضافه کرد: اکنون نیز مجموعه‌هایی به‌عنوان مهره‌های نفوذی استکبار در نظام جابه‌جا شدند که در مسائل بعد از انتخابات این چهره‌ها برملا شد و اکنون نیز این چهره‌ها با پیوستن به اردوگاه دشمن، در برنامه‌های بیگانه بدترین حرف‌ها را علیه نظام می‌زنند.

نیلچیان گفت: در جنگ نرم‌افزاری نیز دشمن با ایجاد سایت‌ها و شبکه‌های مجازی در پی ایجاد توطئه است و راه‌اندازی فیس بوک و تویتر و... از آن جمله است که می‌خواهند در جامعه اغتشاش ایجاد کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های فراوان در بخش اقتصاد و اشتغال در کشور بیان داشت: با پیروزی انقلاب پیشرفت‌های فراوانی در صنعت، اشتغال و اقتصاد ایجاد شده است.

نیلچیان گفت: تهدیدها و مشکلات تاثیری بر زندگی مردم ندارد و مردم با اطاعت‌پذیری از رهبری به دنبال شرافت، استقلال و دیانت انقلاب هستند.

وی ادامه داد: ترویج تحریم‌ها و فشارهای مختلف در جامعه ما بیانگر فشارهای مختلف دشمن بر ملت است که با هوشیاری رهبری و آگاهی مردم دفع می‌شود.

نیلچیان ادامه داد: امروز انقلاب ما با نیروها و امکانات مستحکم‌تری در حال گذر است و با افزایش بیداری اسلامی در جهان، انقلاب اسلامی را جهانی می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا نیز اذعان داشت: انقلاب ایران اسلامی انقلاب نور و شکوفایی بود و همه پیشرفت‌های اکنون ما به دلیل این انقلاب و وجود رهبری در راس نظام است.

سید علی‌اکبر مهدی‌پور با بیان اینکه ارتقا و اعتلای نظام در دستان کارگران است، خاطرنشان کرد: باید این جامعه کارگری کشور مورد توجه بیشتر قرار گرفته و در راستای ارائه تسهیلات لازم به آنان کوشش کنیم.

وی در پایان متذکر شد: در سال جهاد اقتصادی مسئولان با همت و تلاش دوچندان خود در ایجاد اشتغال به این شعار محوری جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول