اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری:

فوتبال صنعت در برابر اتکا با بدشناسی مواجه شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برابر اتکا گلستان با بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کردیم.

فوتبال صنعت در برابر اتکا با بدشناسی مواجه شد

محمدحسن پریچهره پس از شکست تیمش در شهرآورد شمال کشور مقابل اتکا گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: در روزی که به هیچ عنوان شکست حق تیم ما نبود در برابر مهمان خود شکست را پذیرفتیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار زمین ورزشگاه شهدای ساری به علت بارش چند روز اخیر به شدت ناهموار و گل‌آلود بود، برگزار شد، تصریح کرد: بازی کردن در چنین زمین‌هایی هم در نتیجه‌گیری و ایجاد موقعیت‌ها تیم‌ها شانسی است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری افزود: در بیشتر وقت مسابقه توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم ما بود که در نهایت با بدشانسی، موقعیت بازیکنان ما به گل تبدیل نشد، ولی در عوض بازیکنان اتکا از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند.

وی گفت: اگر در این بازی خانگی پیروز میدان بودیم در جدول رده‌بندی چند پله‌ای صعود می‌کردیم و تا حدودی هم در رده‌بندی جدول شرایط امنیت پیدا می‌کردیم.

پریچهره تصریح کرد: به هواداران تیم صنعت ساری قول می‌دهم که در هفته‌های آینده با برگزاری تمرینات منظم بهتر نتیجه می‌گیریم و جایگاه این تیم در لیگ آزادگان برای فصل آینده محفوظ می‌ماند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اتکا گلستان از تیم‌های خوب لیگ فوتبال ایران است که توانسته تاکنون نتایج خوبی در لیگ کسب کند ولی خود کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانند که پیروزی در برابر صنعت ساری به صورت اتفاقی بوده است.

تیم صنعت ساری از هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دو بر یک در برابر مهمان خود اتکا گلستان شکست خورد.

تیم صنعت ساری با این شکست همچنان با 15 امتیاز با دو پله سقوط از رده یازدهم به مکان دوازدهم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها رسید.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول