اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گیلان

4 پروژه صنعتی و عمرانی آستارا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارکه فجر، سه پروژه صنعتی و خدماتی و یک پروژه عمرانی در حوزه سلامت با حضور استاندار گیلان در آستارا افتتاح شد.

4 پروژه صنعتی و عمرانی آستارا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا استاندار گیلان ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی بخش لوندویل این شهرستان، اظهار داشت: اولویت اصلی دولت خدمتگزار پس از اجرای طرح‌های موفق، برطرف کردن بیکاری و فقر و ایجاد اشتغال پایدار است.

مهدی سعادتی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه شهرستان‌های گیلان موجب شکوفایی در سطح استان می‌شود، افزود: دولت همواره از مشارکت بخش‌ خصوصی در طرح‌های مختلف به ویژه طرح‌های اشتغالزا همواره حمایت می‌کند و خواستار مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سطح استان و کشور است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های مناسبی در راستای برطرف شدن معضل بیکاری و ایجاد اشتغال از طرف دولت عدالت‌محور صورت گرفته است تصریح کرد: اگر مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر با تلاش و همت مضاعف بتوانند برنامه‌های آینده دولت را در برطرف کردن بیکاری و اشتغال اجرا کنند بخش زیادی از اهداف جهاد اقتصادی محقق می‌شود.

مقام ارشد دولت در گیلان، با تاکید بر اینکه برطرف کردن بیکاری یکی از اهداف اصلی دولت است، خاطر نشان کرد: توسعه و عدالت‌محوری از شعارهای اصلی دولت در بحث اشتغال و برطرف کردن بیکاری مورد توجه جدی دولت خدمتگزار بوده است.

وی پروژه‌های مختلف آستارا در دهه مبارکه فجر را 50 پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند که با توجه به اهداف دولت گام‌های بلند و موثری در توسعه و پیشرفت این شهرستان برداشته شده است.

سعادتی دهه مبارکه فجر را دهه سازندگی و توسعه دانست و ادامه داد: در دهه مبارکه فجر چندین پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند که می‌توان گفت گیلان دوران بسیار خوبی را برای توسعه در پیش رو دارد.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهید بهشتی آستارا افزود: با افتتاح این بخش در این بیمارستان و با امکاناتی نظیر دستگاه اکو، تست ورزش، شوک پیشرفته و به‌کارگیری چندین متخصص و پرستار بسیاری از مشکلات در این بخش برطرف می‌شود.

سعادتی، توسعه و پیشرفت در حوزه سلامت کشور را یکی دیگر از اهداف دولت نهم عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به روند رو به رشد حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور امیدواریم با حمایت دولت خدمتگزار و مشارکت بخش خصوصی شاهد توسعه روزافزون در این حوزه باشیم.

وی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را مرهون خون شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ایران همواره در برابر زورگویان و استکبار جهانی جانانه ایستادگی کرده‌اند و در سایه همین مقاومت و رشادت‌ها بوده که عزت و عظمت را برای مردم به ارمغان آورده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی پیام جهانی بود، خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در منطقه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود که کشورهای منطقه با الهام از انقلاب اسلامی علیه زورگویان و استکبار قیام کرده و خواهان برپایی عدالت در کشور خود شدند.

وی وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: ایران اسلامی همواره شاهد توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف بوده که این پیشرفت‌ها و عظمت ملت ایران در سایه ایستادگی ملت ایران و رهبری فرزانه انقلاب بوده است.

مقام ارشد دولت در گیلان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوستداران زیادی در سراسر دنیا دارد، ابراز داشت: راهپیمایی جمعی از مردم آمریکا در حمایت از کشورمان و محکوم کردن عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان نشانه عظمت و محبوبیت ایران اسلامی است.

وی بر ضرورت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آینده می‌تواند دشمنان نظام و اسلام را مایوس کرده و به آنان نشان می‌دهد که مردم ایران همواره از آرمان‌های انقلاب و امام و ولایت مطلقه فقیه دفاع می‌کنند.

به گزارش فارس، امروز با حضور استاندار گیلان، سردخانه دومداره با زیربنای 1750 مترمربع با اعتبار دو میلیارد تومان و به میزان 15 نفر اشتغالزایی افتتاح شد.

همچنین بخش سی‌‌سی‌یو بیمارستان شهید بهشتی آستارا با 12 تخت در این بخش در فضایی به مساحت 240 مترمربع و اعتبار 400 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز تجاری بخش لوندویل آستارا نیز در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع با زیربنای دو هزار و 700 مترمربع شامل 85 باب مغازه با اعتبار 15 میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی بخش لوندویل در فضایی به مساحت 400 مترمربع و در سه طبقه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های آستارا بوده است.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول