اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه دامغان:

ثبات در راه حق نیازمند ارتقای بصیرت و بینش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: بدون شک ثبات انسان در راه حق، نیازمند ارتقای بصیرت و بینش است.

ثبات در راه حق نیازمند ارتقای بصیرت و بینش است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مهدی مقری صبح امروز در نشست آسیب‏شناسی مهدویت که به همت پایگاه مقاومت بسیج بنت‏الهدی در ایام‏الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: ثبات در راه حق نیازمند ارتقای بصیرت و دانش است، چرا که در آموزه‏های دینی بصیرت لازمه رشد و تعالی فرد و جامعه انسانی معرفی شده است.

وی افزود: مهدویت گستردگی خاصی دارد، اعتماد به یک منجی در تمام ادیان وجود دارد که به صورت عقلی و نقلی ثابت شده اما به خاطر این موضوع نیز توسط منافقان دارای آسیب و انحراف شده است.

نماینده ولی‏فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: آسیب‏های حوزه مهدویت که گاه سوء برداشت از یک حدیث و بحث است و گاهی عمدتاً به وسیله دشمن به ما القا می‏شود، مورد توجه است، بنابراین عملکرد ما منتظران در مقابل شبهات مهم است.

وی با اشاره به واژه "بصیرت" افزود: بصیرت نیرویی است که در پرتو آن فرد بصیر حقایق و باطن اشیا را می‏بیند و براساس آن زمینه تشخیص حق از باطل و انتخاب فراهم می‏شود.

مقری با بیان اینکه پدیده‏های بی‏نظیر دوران معاصر ما به مهم‏ترین رساله تحول‏آفرین و تعالی‏بخش بشریت در عصر حاضر تبدیل شده است، گفت: مهم‏ترین تمایز انقلاب در صبغه الهی، پشتوانه مردمی و رهبری دینی آن است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول