اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور یکی از اعضای هیئت دولت

تقاطع بصیرت در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: با تلاش و اهتمام مسئولان و مدیران شهری پروژه پل بصیرت چهار ماه زودتر از وعده مقرر پنج‌شنبه هفته جاری با حضور یکی از اعضای هیئت دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

تقاطع بصیرت در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری کلانشهر کرج، سیدعلی آقازاده اظهار داشت: این تقاطع به لحاظ زمان بهره‌برداری رکورددار دیگر پروژه‌های عمرانی با محوریت ترافیک است.

وی ادامه داد: پروژه پل تقاطع غیرهمسطح انبار نفت طبق آمار تابلوی روز شمار و جدول زمانبندی حدود چهار ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد این درحالی است که با سرعت در انجام فعالیت‌های عمرانی عملیات اجرایی این پروژه مهم همزمان با ایام دهه فجر به اتمام رسید.

این مسئول با بیان این که تقاطع غیر همسطح انبار نفت یکی از شش تقاطع غیر همسطحی است که در کرج اجرا می‌شود، گفت: میانگین بودجه برای اجرای  این طرح عمرانی ۷ میلیارد تومان است.

شهردار کرج با اشاره به تمرکز جمعیت در منطقه فردیس همچنین آمار بالای عبور و مرور وسایل نقلیه در این منطقه عنوان کرد: با توجه به گسترش فضای شهری و افزایش آمار خودروها به واسطه گسترش جمعیت، اجرای طرح‌هایی با هدف کاهش حجم ترافیک از جمله اولویت‌های مهم شهرداری است.

این مسئول تاکید کرد: با افتتاح این طرح عمرانی گره ترافیکی موجود در این منطقه به نحو مطلوبی باز می‌شود ضمن آن که حمل و نقل عمومی نیز روان می‌شود.

آقازاده ابراز داشت: تقاطع غیر همسطح سه راه انبار نفت (بصیرت) یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که آماده‌سازی این پل در مدت زمان کوتاهی در مقایسه با سایر پروژه‌ها صورت گرفته است.

شهردارکرج اذعان داشت: مهم‌ترین خروجی احداث تقاطع غیر همسطح دراین منطقه کاهش میزان بار ترافیکی جاده ملارد و شهریار (غرب استان تهران) و به تبع آن میدان شهید سلطانی و توسعه شبکه ارتباطی است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول