اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رمز موفقیت ملت ایران بصیرت و عشق به ولایت بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ملت ایران آگاه‌ترین و هوشیارترین مردم جهان هستند و رمز موفقیت ملت ایران در 33 سال گذشته بصیرت، آگاهی و عشق امت به ولایت بوده است.

رمز موفقیت ملت ایران بصیرت و عشق به ولایت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام عباس ولایی ظهر امروز در همایش فرمانده‌هان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: شرکت پرشور مردم در انتخابات وفاداری و میزان اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی مظهر اقتدار ملی و صلابت ملت ایران است و حضور در عرصه انتخابات نوعی تکلیف است چرا که این حضور مقدمه حفظ نظام اسلامی بوده و در دین مبین اسلام حفظ نظام از اوجب واجبات است.

ولایی، با اشاره به حضور مردم در تمام صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی تصریح کرد: با وجود تبلیغات و خواست دشمنان اسلام و قرآن، مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با انتخاب نمایندگان اصلح، مومن، ولایت‌مدار، بصیر، آگاه و دلسوز امت به فضل الهی دشمنان را ناکام و ناامید خواهند کرد. 

 مولفه‌های اصلی نهضت اسلامی ملت بزرگ ایران است

رضا رضوانی، مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای آشناسازی نسل جوان با مولفه‌های اصلی نهضت اسلامی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: ملت ایران با ایمان و یکدلی و وحدت با رهبریت حضرت امام راحل توانستند قدرت حمایت شده استکبار و طاغوت را شکست داده و بر کفر غالب آیند.

رضوانی با اشاره به نقش کارگران و کارمندان در 33 سال گذشته انقلاب گفت: مردان و زنان این سرزمین در امتحانات مختلف در عرصه‌های جهانی پیروز شده‌اند و وحدت و یکدلی امت اسلامی و اطاعت‌پذیری از ولایت رمز اصلی ایران پیروزی‌ها بوده است.

 مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا افزود: کارگران و کارمندان بسیجی همواره با خدمت به مردم مومن و متدین پیشتاز و پیشرو در حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول