اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 47

مهم‌ترین دستاورد انقلاب بصیرت سیاسی و دینی جامعه بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را بصیرت سیاسی و دینی جامعه دانست.

مهم‌ترین دستاورد انقلاب بصیرت سیاسی و دینی جامعه بود

حجت‌الاسلام حسین محمدیان‌امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با تبریک ایام الله دهه فجر و طلیعه سی و سومین بهار انقلاب گفت: دهه فجر موضوع مهم هر ساله ماست که یادآور شکوه حضور ملت در صحنه‌های مبارزه با طاغوت از زمانی که امام بت شکن پرچم قیام را در دست گرفت و پشتیبانی مردم سبب شد تا انقلاب ما در بهمن 57 به پیروزی برسد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد با بیان اینکه خون پاک شهدا مقدمه مهم و چشمگیری برای حضور حضرت امام در دل امت و میهن اسلامی بود، افزود: حضور مردم در پیش از انقلاب و در روزهای نهضت، حضوری بسیار عظیم، توفنده و کوبنده بود و مشت‌های گره کرده مردم توانست کاخ ظلم و جور خاندان پهلوی را برهم بریزد و شاه متواری شود.

* ظلم‌ستیزی ملت ایران پایه‌گذار مبارزه با ظلم و جور در دنیاست

محمدیان دهه فجر را علامت پیروزی، اقتدار، ایمان، صلابت و وفاداری ملت نسبت به ولایت دانست و ادامه داد: ظلم‌ستیزی آن روزهای ملت ایران پایه‌گذار مبارزه با ظلم و جور در دنیاست و امروز شاهد حضور مردم در صحنه مبارزه با رژیم‌های مستبد در دنیا هستیم که در حقیقت این بیداری اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند ایران است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل درباره صدور انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پیام‌های فراوانی برای اقشار مختلف همچون نخبگان علمی، جوانان، خانواده شهدا و دشمنان اسلام در بر داشته است.

محمدیان ادامه داد: مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی ولایت‌مداری مردم است و اگر مردم پای ولایت بایستند و از آن حمایت کنند، هیچ دشمنی نمی‌تواند ضربه‌ای به نظام بزند.

* مفتخریم زیر پرچم نظام اسلامی همه مقدراتمان را در دست گرفتیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد درباره حضور میلیونی مردم در حمایت از رهبری خاطرنشان کرد: این کار در حقیقت به مانند معجزه حضرت موسی(ع) است که کاخ فرعون را درهم آمیخت و با ایجاد طوفان مردم را زیر سایه توحید الهی رهنمون کرد.

محمدیان با بیان اینکه امروز مفتخریم زیر پرچم نظام اسلامی همه مقدرات کشور را خود در دست گرفتیم، تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ما بصیرت سیاسی و دینی ملت بود که ستون فقرات نظام است و اگر این بصیرت وجود نداشت دشمن همان روزهای اول، انقلاب را سرنگون کرده بود.

وی یادآور شد: جنگ 8 ساله نیز صرفا برای از بین‌بردن نظام بود و همین بصیرت سیاسی ملت بود که باعث شد یکپارچه در جبهه‌ها حضور پیدا کنند و پوزه دشمن را به خاک بمالند و این ملت هشت سال جنگید، خون داد و ایثارگری کرد تا به اهداف عالیه انقلاب اسلامی دست یابد.

* فتنه سال 88 همچون کف روی آب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه در همه اتفاقات سیاسی پس از انقلاب مردم از رهبری حمایت همه‌جانبه کردند، خاطرنشان کرد: پس از جنگ نیز هشت سال دشمن به تهاجم فرهنگی روی آورد و به برکت همین بصیرت قلم قرمزی بر افکار اصلاح‌طلبان زده شد و آنها را منزوی کرد.

محمدیان فتنه سال 88 را همچون کف روی آب دانست و گفت: اگر امروز خطر انحراف در جامعه وجود دارد به برکت همین بصیرت‌افزایی در جامعه که از تاکیدات مقام معظم رهبری است از بین رفتنی است و منحرفان بدانند که ره به جایی نخواهند برد و چون گذشتگان در زباله‌دان تاریخ خواهند رفت.

این مسئول در پایان با بیان اینکه ملت سرافراز ایران بصیر، آگاه و هوشیار هستند، اذعان داشت: با بصیرت‌افزایی سیاسی، فرهنگی و اعتقادی موجود در جامعه اگر افرادی بخواهند با فتنه‌گری انحراف در جامعه ایجاد کنند زیر چکمه‌های ملت له می‌شوند و نامی از آنها باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول