اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تحقق 100 درصدی اشتغال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تاکنون برای 40 هزار و 400 نفر مطابق تعهد در استان زنجان اشتغال ایجاد شده است.

تحقق 100 درصدی اشتغال در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: آثار و برکات انقلاب اسلامی در همه جهان در ابعاد مختلف بر کسی پوشیده نیست، چرا که در طی 33 سال گذشته ابعاد انقلاب به دنیا معرفی شده است.

وی با بیان اینکه هر لحظه از 33 سال گذشته پر از رخدادهای سئوال برانگیزی برای مردم جهان بوده است، افزود: در طول انقلاب همه تهدیدهای دشمنان با فکرهای خلاق و انگیزه بالای مردم تبدیل به فرصت شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: یکی از رمزهای جنگ اداره جنگ با تکنیک و تاکتیکی که برای دنیا ناشناخته بود، محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به برکت ایثار و فداکاری مردم و لطف خداوند متعال امروز انقلاب اسلامی به الگوی کامل به جهان ارائه شده و نگاه جهان به نظام جمهوری اسلامی نگاهی کامل و جامع است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: اگر حضور، مقاومت، ایثار، فداکاری و ولایتمداری مردم نبود اقتدار و استقرار نظام نیز به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین طاغوت به دست ملت ایران و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) منهدم شد، افزود: پس از سه دهه در حال حاضر طاغوت‌های منطقه یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی نبود که با طیف، جریان و علم سیاسی تشکیل شده باشد تا بعد از چند سال فعالیت‌های آن کمرنگ شود.

وی یکی از زمینه‌های تاثیر گذار جامعه را انتخابات عنوان کرد و افزود: باید از همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور استفاده کنیم.

استاندار زنجان یادآور شد: دشمن هر لحظه برای مقابله و برخورد با نظام استفاده کرده و برای سد کردن پیشرفت‌های جامعه برنامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را برای خدشه وارد کردن به انتخابات انجام داده‌اند، افزود: مشارکت مردم حرکت کوبنده و پاسخی مناسب به توطئه‌های دشمنان است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، بلکه موجب شرمندگی ضد انقلاب نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات سال 88 بالاتر از میانگین کشوری بود، افزود: در این دوره نیز همه تلاش در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

استاندار زنجان با اشاره اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 830 پروژه در استان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از این تعداد تنها 69 طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با 380 میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسند، یادآور شد: پروژه‌های سال جاری بیش از دو برابر پروژه‌های سال گذشته است.

رئوفی‌نژاد از تحقق 100 درصدی میزان اشتغال استان خبر داد و افزود: تاکنون برای 40 هزار و 400 نفر در استان طبق تعهد زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به میزان صادرات استان به ارزش 500 میلیون دلار خاطرنشان کرد: در 9 ماهه این میزان 380 میلیون دلار بود.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول