اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

2500 تعهد اشتغال در نمین محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: در حال حاضر در این شهرستان بالغ بر 2 هزار و 500 تعهد اشتغال از محل تعهدات سالانه محقق شده است.

2500 تعهد اشتغال در نمین محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی در‌یتیم صبح امروز در جلسه تبیین پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر در این شهرستان که پنج‌شنبه با حضور استاندار اردبیل افتتاح خواهد شد اظهار داشت: در شهرستان نمین تعهد ما 2 هزار و 966 نفر بود که تاکنون 2 هزار و 500 نفر تحقق اشتغال شده که رقم بسیار خوبی برای این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز سهمیه شهرستان نمین 2 میلیارد و 280 میلیون تومان بود که تاکنون 2 میلیارد تومان به استعداد 608 نفر به بانک‌ها معرفی شده و نمین در این راستا دارای رتبه اول است.

فرماندار شهرستان نمین یکی از نیازهای اصلی شهرستان نمین را فاضلاب این شهرستان اعلام کرد و افزود: با حمایت مسئولان در حال اجرای این طرح نیز در شهرستان نمین هستیم.

در‌یتیم همچنین از تکمیل مجتمع آبرسانی نمین با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه نیز در خرداد ماه سال 91 به بهره‌برداری رسیده و 46 روستای تابعه شهرستان نمین را پوشش خواهد داد.

این مسئول با اشاره به بهره‌مندی 45 روستای نمین از نعمت گاز بیان داشت: 21 روستا برای گازرسانی در سال 90 مصوب شده بود که هم‌اکنون در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: 13 روستای شهرستان نمین نیز به منظور اجرای طرح‌گازرسانی در حال طراحی و مطالعه می‌باشد.

در‌یتیم در بخش دیگری از سخنان خود فرارسیدن 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: 22 بهمن نقطه اوج شکوهمندی ایران و استیصال و اضمحلال نظام استکباری غرب است.

وی مردم را ولی‌نعمتان این انقلاب اعلام کرد و بیان داشت: ملت ما در 22 بهمن 57 درس بزرگ استقامت، صبوری و آبروداری را به جهان داد و امروز هم پس از گذشت 33 سال ندای الله‌اکبر ملت ما در جهان طنین‌انداز است.

فرماندار شهرستان نمین با یادآوری اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال خط بطلانی بر تمام شیطنت‌ها و توطئه‌های استکبار خواهد کشید، یادآور شد: استکبار در خیال خام خود چنین تصور کرده است که با اعمال تهدید‌ها و تحریم‌ها می‌تواند ملت ما را نسبت به این نظام دلسرد کند اما مردم ما در راهپیمایی باشکوه خود در 22 بهمن اعلام خواهد کرد که استکبار بار دیگر راه به خطا رفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در‌یتیم همچنین با اشاره به انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: مردم ما با تیز‌بینی، آگاهی و هوشیاری در این انتخابات نیز به همگان نشان خواهند داد که خود صاحب سرنوشت خویش هستند و هیچ کس حق و اجازه دخالت در سرنوشت کشور اسلامی ما را ندارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول