اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایران با تهدیدهای غرب میدان را خالی نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های اخیر کشورهای غربی علیه ملت ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با این فشارها میدان را خالی نکرده و مسیر توسعه را با شتاب طی می‌کند.

ایران با تهدیدهای غرب میدان را خالی نخواهد کرد

زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: انقلاب اسلامی طی سه دهه اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده و این مردم حتی در روزهای سخت جنگ نیز دست از آرمان‌ها و شعارهای اصلی خود برنداشتند.

وی افزود: امروز نیز به طور قطع تحریم‌ها و تهدیدها تأثیری بر عزم و اراده ما نداشته و تا زمانی که سایه ولایت بر سر ما قرار داشته و رهبری معظم انقلاب هدایت امور را برعهده دارند، هیچ آسیبی به انقلاب وارد نخواهد شد.

* تاثیر خطبه‌های رهبری معظم انقلاب در رفتار غربی‌ها مشهود است 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به خطبه‌های رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در آخرین نماز جمعه سیاسی و عبادی پایتخت گفت: تأثیر لحن قاطع و هشدارهای صریح حضرت آقا در رفتار سران کشورهای غربی به طور کامل مشهود است.

الهیان افزود: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که در نخستین واکنش سران رژیم صهیونیستی به رسانه‌ها و اعضای هیئت دولت غاصب این کشور اعلام کرده‌اند که سخنی علیه ایران مطرح نکنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کشورهای غربی نیز پیام‌های متعددی به ایران منتقل کرده و خواستار حفظ آرامش ما شدند که این امر نیز نشان دهنده ترس غربی‌ها از واکنش‌های قاطع ملت ایران است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: به طور قطع اگر نبود ایستادگی ملت ایران و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی، کشورهای استکباری عقب ‌نشینی نکرده و هر روز زیاده‌خواهی‌ها و درشت‌گویی‌های خود علیه ما را ادامه می‌دادند.

الهیان یادآور شد: آنها به درستی درک کرده‌اند که ملت ایران با این‌گونه تهدیدها میدان را خالی نکرده و افزایش تحریم‌ها تنها برای غرب کاربرد تبلیغاتی دارد.

* لیست جبهه متحد با کار کارشناسی چندین ماهه تکمیل شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تکمیل لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران اشاره کرد و گفت:‌ این لیست با کار کارشناسی چندین ماهه و در نظر گرفتن تمام شرایط آماده شده است.

عضو کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: به طور قطع این لیست مورد تأیید اقشار مختلف مردم قرار خواهد گرفت، چرا که افراد حاضر دارای سوابق متعدد علمی، خدماتی، مدیریتی و بالاخره ایثار و فداکاری در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

الهیان در پایان اظهار امیدواری کرد که گروه‌های مختلف اصولگرا در آستانه انتخابات تلاش بیشتری برای رسیدن به وحدت داشته باشند.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول