اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس:

روحیه جهادی معجزه‌گر دوران دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: روحیه جهادی معجزه‌گر دوران دفاع مقدس بود.

روحیه جهادی معجزه‌گر دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان جلفا، وجود روحیه جهادی و همیت و غیرت دینی در بین جوانان را رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: خانواده‌های شهدا این روحیه را در فرزندان خود پروراندند و ثمره تربیت انقلابی و مذهبی، شکوه و عظمت ایران اسلامی با هدیه کردن خون پاک شهدا بود.

وی روحیه جهادی را معجزه‌گر پیروزی‌های جوانان این مرز و بوم در تمام عرصه‌ها و به خصوص در زمان هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: جوانان و نوجوانان با ایمان کشور با استعانت از نهضت امام حسین (ع) و تبعیت محض از اوامر امام خمینی (ره) تا پای جان در راه اقتدار اسلام و ایران اسلامی جانفشانی کردند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه هدف و نیت مقدس هرگز از یاد نمی‌رود و در بین مردم گسترش می‌یابد، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با هدف زنده نگهداشتن اسلام و قرآن پای در جبهه‌های حق علیه باطل گذاردند و این رمز جاودانگی یاد و نام آنان است.

نجفی نیاز امروز جوانان کشور را پرورش روحیه جهادی و تلاش تا پای جان بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری رویکرد سال‌جاری را جهاد اقتصادی ترسیم کردند و لازمه تحقق آن وجود روحیه جهادی در تمام اقشار جامعه و به خصوص در جوانان است.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان جلفا نیز با اعلام اینکه این شهرستان ۲۰۰ شهید بزرگوار را تقدیم ایران اسلامی کرده است، تصریح کرد: شهرستان جلفا با ۲۰۰ شهید، ۵۰۰ جانباز و ۲۰ نفر آزاده با بیش از پنج سال اسارت در دوران دفاع مقدس دین خود را به امام و انقلاب و اسلام ادا کرده است.

علی ثانی با تقدیر از توجه به قشر ایثارگر در سازمان منطقه آزاد ارس افزود: حرکت جدید آغاز شده در منطقه آزاد ارس در ماه‌های اخیر قابل تقدیر بوده و امید و سرزندگی را به مردم شهرستان هدیه کرد.

انتهای پیام/آ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول