اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج ناحیه دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

اعزام 5 هزار دانشجوی زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج ناحیه دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: در سال جاری سه تا 5 هزار دانشجو از طریق کاروان‌های راهیان نور از جبهه‌های حق علیه باطل بازدید می‌کنند.

اعزام 5 هزار دانشجوی زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

 

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور از 28 بهمن سال جاری آغاز می‌شود، افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از استان زنجان تا پنجم فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

رئیس بسیج ناحیه دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه به همراه کاروان‌های راهیان نور راوی، مداح و روحانی اعزام می‌شوند، ادامه داد: این دانشجویان از مناطق جنوب، شلمچه، طلائیه، اروند کنار،‌ هویزه، خرمشهر، یادمان فتح‌المبین، منطقه شرهانی در استان ایلام و سایر یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان از دانشگاه‌های زنجان اعزام می‌شوند، افزود: این دانشجویان از دانشگاه‌های آزاد زنجان، علوم پزشکی، آزاد ابهر، پیام نور ابهر و دانشگاه‌های غیر انتفاعی، دولتی و نیمه دولتی اعزام می‌شوند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی و ورزشی به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از اعزام دانشجویان به اردوهای مختلف خبر داد و گفت: 700 نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

بابایی از برگزاری مراسم سخنرانی سلیمی نمین در دانشگاه‌های زنجان و علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: این مراسم 24 بهمن برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی و وبلاگ نویسی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان فرهنگی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جنگ انقلاب، برگزاری مسابقات قرائت و مفاهیم قرآن کریم، تهیه و توزیع نرم افزار انقلاب، برگزاری مسابقه وحدت اسلامی و رونمایی از دو اختراع ملی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول