اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه:

سخنان رهبری شجاعانه و با صلابت بود

خبرگزاری فارس: مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه سخنانی شجاعانه و با صلابت را مطرح کردند و باید این سخنان را الگوی خود قرار دهیم.

سخنان رهبری شجاعانه و با صلابت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر عصر امروز در دیدار طلاب و فضلای همدانی با آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: آیت‌الله نوری همدانی در ایام فتنه 88 با صلابت و قاطعیت پشت سر رهبری ایستاد و در برابر این جریان موضع‌گیری کرد.

وی ادامه داد: شهر قم و بیت آیت‌الله نوری همدانی خاستگاه اصلی انقلاب است و صدای انقلاب نیز از این بیت بلند شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

رضوی مهر با بیان اینکه بزرگان اهل علم و عمل از خطه همدان برخاستند، افزود: باید برای بزرگان نکوداشت‌هایی برگزار کرده و این مرجع تقلید جلساتی را با بزرگان همدانی داشته باشد.

وی با اشاره به جریان بیداری اسلامی ابراز کرد: در حالی وارد سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شویم که با مصر و منطقه خاورمیانه هم‌پیمان جشنی شدیم که مقدمه ظهور امام عصر(عج) است.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: رهبر انقلاب با صلابت و شجاعت و حکیمانه مطالبی را در این خطبه‌ها گوشزد کردند و اینکه باید نسبت به مردم بحرین حساس باشیم و ان شاء‌الله در روز میلاد امام صادق(ع) شاهد سقوط آل شیخ در بحرین باشیم.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول