اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای مشترک صورت گرفت

اعلام حمایت سران 17 عشیره عرب خوزستان از سخنان رهبری

خبرگزاری فارس: سران 17 عشیره عرب خوزستان از سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ای مشترک اعلام حمایت کردند.

اعلام حمایت سران 17 عشیره عرب خوزستان از سخنان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان سران هفده عشیره معروف عرب خوزستان در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس جنوب خوزستان نمابر شده، ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خاطرنشان کردند: به دنبال سخنان پرشکوه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز روز جمعه چهاردهم بهمن‌ماه در خصوص تهدیدات اخیر کشورهای غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما رؤسای طوایف و عشایر مناطق شهرهای خرمشهر و آبادان بار دیگر بیعت مجدد خود را با رهبری اعلام نموده و ضمن قدردانی از هوشیاری، درایت، هدایت و فرمایشات پربار رهبر عزیزمان به این مقام عظما افتخار می‌کنیم.

سران عشایر عرب خوزستان در ادامه بیانیه خود افزودند:  همان‌گونه که در زمان حیات امام خمینی(ره) هم‌پای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم در این مقطع نیز با جان و مال و ناموس و ... برای دفاع از حریم ولایت‌فقیه و کشور عزیزمان آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

این بیانیه افزوده است: عشایر و بزرگان طوایف خرمشهر و آبادان در اثبات تبعیت و همراهی با رهبر عزیزمان هم‌چون سال‌های گذشته دوش به دوش مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت نموده و با یاد و ذکر خاطرات امام خمینی(ره) و شهدای عزیزمان توصیه رهبری را نصب‌العین قرار داده و با شکوه خاصی در انتخابات نهمین دوره ی مجلس شوری اسلامی شرکت نماییم.

سران عشایر عرب خوزستان در پایان بیانیه خود عنوان کردند: از کلیه کشورهای عربی منطقه (بحرین، لیبی، مصر، تونس، اردن و ...) می‌خواهیم فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای را نصب‌العین و سرلوحه قرار داده تا به سعادت و عزت و سربلندی دست یابند.

و السلام.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول