اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مبنای حرکت ملت باید رهنمودهای رهبری باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از رهنمودهای رهبری به عنوان چراغ هدایتگر ملت ایران در مسیر انقلاب نام برد و گفت: مبنای حرکت ملت باید بر اساس رهنمودهای معظم‌له باشد.

مبنای حرکت ملت باید رهنمودهای رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 9 شهید سرافراز عملیات کربلای 5 و سال 57 شهر سریش آباد اظهار داشت: مردم سریش آباد همواره لبیک‌گوی فرامین مقام عظمای ولایت در هر برهه از زمان بوده‌اند و امروز جایگاه برجست‌های که این شهر دارد به برکت خون شهدایی است که تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه مبنای عملکرد و حرکت همه ملت ایران باید بر اساس رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری باشد، تصریح کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ هدایتگری است که انوار آن  مسیر انقلاب را مشخص میکند.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت در  راهپیمایی 22 بهمن برای ملت ایران به صورت یک فرهنگ ارزشی درآمده است، گفت: حضور همیشگی مردم در عرصه‌های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار بوده است که امسال به سبب موج بیداری شکل گرفته از انقلاب اسلامی ایران نمود و جلوه بیشتری خواهد یافت.

سردار رجبی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین بهار آزادی خاطرنشان کرد: این حضور برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردم در 12 اسفندماه نوید می‌دهد که کوبنده‌ترین پاسخ به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان ملت مقاوم ایران خواهد بود.

وی حضور در پای صندوق‌های اخذ رای را رای به ولایت فقیه، نظام اسلامی و تمامی ارزش‌های والای اسلامی برشمرد و گفت: شاخص‌های اساسی نماینده منتخب باید پایبندی به آرمان‌های امام و انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و خدمت واقعی به مردم باشد.

در ادامه این مراسم فرزند شهید اسماعیل کرمی از شهدای اخیر شهر سریش آباد از سوی فرزندان معزز شهدا بیانیه‌ای را در اعلام آمادگی از کیان ایران اسلامی خطاب به فرماندهی کل قوا قرائت کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول