اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس:

سخنان اخیر مقام معظم رهبری نگاه ژرف به واقعیت امروز جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری نگاه ژرف به واقعیت امروز جهان است.

سخنان اخیر مقام معظم رهبری نگاه ژرف به واقعیت امروز جهان است

سیدعلی موسوی‌جرف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ابرقدرت‌ها به خصوص اروپا و آمریکا در کشورهای اسلامی منافعی دارند که تهدید‌های مقام معظم رهبری این منافع را به خطر می‌اندازد.

وی گفت: مسلمانان در سراسر دنیا در انتظار اشاره‌ای از سوی مقام معظم رهبری هستند تا تمام تلاش خود را برای مقابله با تهدید‌های آمریکا و اروپا به کار گیرند.

وی ادامه داد: با سخنان مقام معظم رهبری دیگر آمریکا و اروپا نمی‌توانند در مقابل اسلام‌گرایان مقاومت کنند و منافع دشمنان در این کشور‌ها از بین می‌رود.

موسوی‌جرف گفت: قبله اول مسلمین کعبه، قبله دوم آنها قرآن و قبله سوم رهبر مسلمین است که قرآن و کعبه را حفظ می‌کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر بزرگ انقلاب اسلامی به عنوان رهبر جامعه مسلمین چنانچه وضعیت مسلمین را در خطر ببینند به عملی کردن تهدیدهای خود در برابر ابر قدرت‌ها خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: این سخنان مقام معظم رهبری تاثیر بسیاری در ملت مسلمان خواهد داشت و منافع اروپا و آمریکا را به خطر خواهد انداخت.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری آخرین تهدید را در اختیار دشمنان قرار داده‌اند تا دشمنان با آتش بازی نکنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌شروع این درگیری‌ها و اعمال تحریم‌ها و تهدیدها با دشمن بوده است اما در این درگیری تنها منافع مادی و نیروهای انسانی دشمن در معرض خطر قرار می‌گیرد و در پایان خود آنها باید پاسخگو باشند.

وی افزود: سخنان اخیر مقام معظم رهبری موجب شد تا دشمنان ملت ما خود اذعان کنند که با یک ساعت صحبت رهبر ایران تمامی نقشه‌ها و برنامه‌های ما نقش بر آب شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این خاصیت مردان خداست و شهدا نیز به خداوند متصل بوده‌اند و شافی ما خواهند بود.

موسوی‌جرف ادامه داد: با ایستادگی، مقاومت و حضور همیشه در صحنه ملت ایران و نیز به برکت انقلاب اسلامی خداوند ملتی به ما عطا کرده که همواره در دنیا اسوه و الگو است و در تمامی ابعاد سخنان تازه‌ای برای سایر ملل دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را بسیار مهم قلمداد کرد و اظهار کرد: ملت ما هوشمند است و انتخاباتی درست خواهد داشت و در راهپیمایی 22 بهمن نیز به جهانیان بار دیگر ثابت خواهیم کرد که مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول