اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی: طرح نظارت بر نمایندگان قاطعیت لازم را ندارد

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجلس هشتم نقاط ضعف بسیار زیادی داشت، تصریح کرد: طرح نظارت بر نمایندگان با وجود اینکه طرح خوبی است ولی آن قاطعیت را ندارد.

رسایی: طرح نظارت بر نمایندگان قاطعیت لازم را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والسملمین حمید رسایی امشب در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در مدرسه علمیه الهادی برگزار شد، در پاسخ به سئوالی در ارتباط با آقای هاشمی اظهار داشت: هاشمی عمدتا از دور دوم دولت سازندگی دچار انحراف شده است و این زمانی بود که مهدی هاشمی بزرگ شده و به عبدالله زبیر تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه هاشمی حتی فتنه 88 را قبول ندارد بیان داشت: عملکرد هاشمی به نحوی بوده که ضد انقلاب از آن بهره‌مند شده است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ما شخص مطرح نیست، خاطرنشان کرد: در بحث خانه‌نشینی آقای احمدی‌نژاد هم من رفتم خانه او و یک سی‌دی به وی نشان دادم و گفتم ببین کسانی که تا 10 روز قبل علیه تو تظاهرات می‌کردند و مطلب می‌گفتند، 10 روز است که برایت سوت و کف می‌زنند.

وی با بیان اینکه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس توانست بحث وقف دانشگاه آزاد را برگرداند، اظهار داشت: در بحث حقوق مادام‌العمر نیز فراکسیون انقلاب اسلامی توانست این مصوبه را ملغی کند.

رسایی با بیان اینکه مجلس هشتم نقاط ضعف بسیار زیادی داشت، تصریح کرد: طرح نظارت بر نمایندگان با وجود اینکه طرح خوبی است ولی آن  قاطعیت را ندارد.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که باید روی اصول ایستادگی داشته باشیم، اظهار داشت: بصیرت نرم‌افزار نمی‌خواهد که برخی افراد در نهم دی ماه می‌روند و از نرم‌افزار بصیرت رونمایی می‌کنند بلکه بصیرت شناخت حق و باطل است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این افراد حتی قبل از حماسه نهم دی ماه در برابر فتنه سکوت کرده‌ بودند و بعد از یوم‌الله نهم دی ماه و حضور حماسی مردم نطق‌های انقلابی خود را در مجلس آغاز کردند و حتی این افراد به فتنه تنفس مصنوعی می‌دادند.

با بیان اینکه از این افراد ما را به ساکتین در برابر انحراف متهم می‌کنند، یادآور شد: بنده در یک برنامه تلویزیونی با آقای جوانفکر مناظره کردم و دوستان دیگر از قبیل آقای حسینیان و کوچک‌زاده نیز بارها در برابر جریان انحرافی موضع‌گیری کردند و این اتهامات جعل و فحش سیاسی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول