اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

مجلس نهم باید بر اساس تراز دهه چهارم انقلاب شکل بگیرد

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با دور قبل تفاوت‌هایی دارد و باید مجلسی بر اساس تراز دهه چهارم انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

مجلس نهم باید بر اساس تراز دهه چهارم انقلاب شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام  محمدعلی محسن‌زاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی مشترک ائمه‌ جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان عنبرآباد با تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن هفته‌ وحدت اظهار داشت: کشور ما در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از نظر علمی در رتبه 98 جهان قرار داشت، اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی در رتبه‌بندی کلی در جهان 18 و در بعضی رشته‌های علمی جزو 10 کشور نخست جهان به شمار می‌آید.

وی افزود: با توجه به پیش‌ رو بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌، رهبر معظم انقلاب خواستار تشکیل مجلسی مطابق با معیارهای انقلاب و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین برگزاری انتخاباتی در امنیت کامل هستند.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با دور قبل تفاوت‌هایی دارد و باید مجلسی بر اساس تراز دهه چهارم انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

محسن‌زاده تصریح کرد: نباید عناصر جاده صاف‌کن برای دشمن در این مجلس حضور داشته باشند، بلکه باید مجلسی استکبارستیز، کفرستیز و آمریکا‌ستیز و مایه امیدواری مستضعفان باشد.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: ما امروز فقط دو جبهه حق و باطل را داریم که جبهه حق همان ولایت‌فقیه است.

محسن‌زاده بیان داشت: مردم ما باید در این انتخابات با بصیرت شرکت کنند و نماینده‌ای را انتخاب کنند که وابسته به قدرت‌های ثروت چه عمومی و چه خصوصی نباشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تحریم‌ها علیه ایران بیان داشت: وضعیت کنونی کشور، بر خلاف پیش‌بینی دشمنان، به یاری خداوند بسیار عالی است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای نابودی شیعیان و انقلاب اسلامی ایران افزود: صهیونیست‌ها با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت سعی در به خدمت گرفتن بعضی از عناصر انقلاب و دفاع مقدس دارند، اما آن دسته از عناصر  که بصیرت داشته باشند، اسیر ترفند‌های دشمنان نمی‌شوند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم کشورهایی که ما در آن‌ها شاهد بیداری اسلامی هستیم، انقلاب و قیام در کشورهای خود را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول