اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

رویارویی مجلس نهم با استکبار جهانی قاطعانه‌تر خواهد بود

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که مجلس نهم با رویکردی که جریان استکباری در پیش گرفته قاطعانه‌‌تر از گذشته در مقابل آنها موضع‌گیری خواهد کرد.

رویارویی مجلس نهم با استکبار جهانی قاطعانه‌تر خواهد بود

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تشدید مواضع خصمانه غرب علیه ایران اسلامی بیان داشت: غربی‌ها و در پیشانی آنها دولت استکباری آمریکا که درک صحیحی از تحولات جهانی ندارند در این 32 سال گذشته با مواضع ناشیانه خود در برابر ایران اسلامی ضررهای جبران‌ناپذیری را متحمل شده‌اند.

عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنها با حمایت کورکورانه از رژیم نامشروع صهیونیستی بسیاری از پایگاه‌هایی که می‌توانست در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد کمک‌کار آن‌ها باشد را به واسطه این نوع از حمایت‌های ناشیانه از دست داده‌اند.

وی به جنگ‌های متعدد در حوزه خاورمیانه و منطقه خلیج فارس در طول چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: هدف اصلی همه این اردوکشی‌ها چنگ و دندان نشان دادن به ایران بود تا بلکه بتوانند به زعم باطل خویش در اراده ما برای رسیدن به اهدافی که در منطقه داریم خللی ایجاد کنند.

هدایتخواه عنوان کرد: آنها وقتی نتوانستند در بیرون از مرزها، ایران اسلامی و نفوذ روزافزون آن را کنترل کنند مدتی است که به موضوعات داخلی دلخوش کرده‌اند و سعی دارند ارکان نظام اسلامی از جمله ولایت‌فقیه و مجلس را به چالش کشیده و اینگونه از درون با نظام مقابله کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مقطعی توانستند بخشی از برنامه‌های خود را در مجلس عملیاتی کنند که البته در نهایت با درایت رهبری و هوشیاری مردم و البته مقاومت اصولی برخی نیروهای انقلاب در مجلس آن دوران در این جبهه نیز با شکست روبه‌رو شدند.

وی از مشخصات بارز مجالس نهم و دهم را همین روحیه استکبارستیزی دانست و گفت: در مجلس نهم به دلیل عمق دشمنی‌ها باید این روحیه استکبارستیزی و تقابل با دشمن بیش از گذشته وجود داشته باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم اکنون با توجه به دشمنی و عداوت‌های استکبار جهانی که رشد و پیشرفت این کشور را برنمی‌تابند، انتظار بیشتری از مجلس برای قرار گرفتن در خط مقدم این مبارزه دارند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول