اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

پیام انقلاب در جهان نمایان‌تر شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: با گذشت هر لحظه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد آن بوده‌ایم که پیام این انقلاب برای جهانیان نمایان‌تر شده است.

پیام انقلاب در جهان نمایان‌تر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز در آیین افتتاح دفتر ستاد دهه فجر آبپخش اظهار داشت: باید با پاس داشتن دهه فجر و حفظ دستاوردهای نظام و ارزش‌های انقلاب به عنوان الگو برای نسل‌های آینده باشیم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: دهه مبارک فجر امسال با توجه به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت بسیار مناسبی برای تحقق حضور گسترده مردم در این انتخابات است.

خرم‌روز در همین راستا بیان داشت: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند، بصیرت، ولایتمداری، اسلام‌خواهی و حمایت همه جانبه ملت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند و دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس خواهند کرد.

وی با اشاره به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به الگوی بیداری اسلامی در جهان تبدیل شده که هر لحظه تاثیر پیام انقلاب اسلامی در نقاط مختلف دنیا نمایان‌تر می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولتمردان برای مردم است، اذعان داشت: دستگاه‌‌ها، ادارات‌ و نهادها خدمات ارزنده و چشمگیر انقلاب اسلامی را در تعامل سازنده با رسانه‌های جمعی به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا روحیه امید بیش از پیش در ملت زنده و بالنده شود.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی سعی کنند کارهای نظام و حاکمیتی را در دهه فجر به مردم عرضه کنند تا حضور مردم در عرصه‌های مختلف، قدرت، استقلال و تمامیت کشور را به استکبار ثابت کند.

خرم‌روز ابراز داشت: امروز دنیا متوجه ارزش‌های انقلاب اسلامی شده و خوشبختانه ایران اسلامی توانسته این ارزش‌های ناب را به سراسر دنیا انتقال دهد و مسئولان باید در راستای حفظ اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادامه داد: از کمیته‌های 13گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر بخش آبپخش انتظار داریم تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر به کار گیرند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول