اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گلپایگان:

GIS گلپایگان توسط فرمانداری در دست تهیه است

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری گلپایگان از تهیه نقشه GIS شهرستان توسط فرمانداری این شهر خبر داد.

GIS گلپایگان توسط فرمانداری در دست تهیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، امیر هادی صبح امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان گلپایگان با بیان اینکه طرح خطرپذیری شهرها توسط 3 شهرداری گلپایگان، گوگد و گلشهر تهیه می‌شود اظهار داشت:  همچنین طرح خطرپذیری خارج از محدوده شهری، توسط بخشداری مرکزی گلپایگان تا پایان آبان‌ماه تهیه شده و پس از بررسی لازم به ستاد مدیریت استان اصفهان ارسال شود.
وی ادامه داد: تدوین برنامه مقابله با خشکسالی با محوریت امور آب شهرستان و بهره‌برداری از امور دشت با همکاری دستگاه‌های اداری و یا بخش خصوصی انجام شود.
معاون فرمانداری گلپایگان، همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با بیماری‌های دامی و گیاهی با محوریت جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان تاکید کرد. 
هادی تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تا 20 مهرماه طرح‌های خود را در حوزه مدیریت بحران برای اخذ تأمین اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران استان به فرمانداری شهرستان ارسال کنند.
وی با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: از 20 مهرماه، هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی آغاز می‌شود که زمان مناسبی برای برگزاری مانور خودرویی و مانور امداد جاده‌ای در شهرستان خواهد بود.
معاون فرمانداری گلپایگان با اشاره به 8 آبان ماه روز مانور سراسری زلزله در مدارس، از ادارات خواست در این مانورها جمعیت هلال احمر شهرستان را یاری دهند.
هادی اضافه کرد: با توجه به اینکه GIS شهرستان توسط فرمانداری در دست تهیه است، لذا ادارات شهرستان نیز GIS حوزه کاری خود را هرچه زودتر آماده کنند تا این طرح سریع‌تر به پایان برسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول