اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی اعلام کرد:

ایجاد بانک اطلاعاتی GIS در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی GIS در آذربایجان غربی در حال برنامه‌ریزی است.

ایجاد بانک اطلاعاتی GIS در آذربایجان غربی
یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارویمه اظهار داشت: این سامانه شامل سیستم الکترونیک برای کسب اطلاعات جغرافیایی است که بر این اساس می‌توان در زمان وقوع بحران مدیریت بهتری در این زمینه اعمال داشت.
وی در ادامه به آموزش دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: عملکرد ادارات عضو کارگروه ستاد بحران و سایر سازمان‌ها در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: کل کارکنان شرکت کننده در آموزش مدیریت بحران هزار و 576 نفر با 18 هزار نفر ساعت آموزش بود که این میزان شامل 3 درصد کل کارکنان دولت استان می‌شود.
زینال‌پور افزود: در این استان سازمان جهاد کشاورزی،‌ علوم پزشکی، تامین اجتماعی و سازمان مسکن و شهرسازی بیشترین آموزش در حوزه مدیریت بحران را داشتند.
وی با بیان اینکه چهار نوع آموزش بر این اساس به اعضای ستاد ارائه شده است، گفت: جمعیت هلال‌احمر در سه ماه نخست سال جاری 13 هزار و 986 نفر را به صورت آموزش همگانی در قالب کمک اولیه، کمک تخصصی و امداد و نجات آموزش داده است.
این مسئول اظهار داشت: توجه هر چه بیش‌تر نسبت به تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان انجام گرفته است.
زینال‌پور با بیان اینکه توجه به پایگاه‌های امداد جاده‌ای در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: پایگاه امداد جاده‌ای سه راهی جلدیان در زمینی به مساحت 200 مترمربع، با اعتبار 60 میلیون ریال در حال اجرا است و بر این اساس در پایان شهریور ماه این پروژه نیز به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول