اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

برق منطقه‌ای فارس خبرنامه داخلی GIS منتشر کرد

خبرگزاری فارس: شرکت برق منطقه‌ای استان فارس برای نخستین بار اقدام به انتشار خبرنامه داخلی GIS کرد.

برق منطقه‌ای فارس خبرنامه داخلی GIS منتشر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان فارس، در راستای اشاعه و فرهنگ GIS و تبادل اطلاعات و آگاهی کارشناسان و مدیران از سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی و روند فعالیت‌های GIS در سطح توانیر و شرکت برق فارس، کمیته تخصصی راهبردی GIS این شرکت به‌ عنوان نخستین شرکت پیشرو در این زمینه، اقدام به انتشار خبرنامه داخلی کرده است.
محمدرضا گلساز شیرازی مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات این شرکت از انتشار هشت شماره از این خبرنامه در سطح شرکت و بر روی اینترانت داخلی خبر داد و بیان کرد: هدف از انتشار و تولید این خبرنامه آشنایی همکاران با سیستم GIS و مؤلفه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، داده و کاربر به منظور گردآوری، ذخیره‌سازی، پردازش، تجزیه تحلیل و ... است.
وی بیان داشت: با توجه به ماهیت مکان مرجع بودن اطلاعات صنعت برق از جمله خطوط و شبکه انتقال و توزیع و فوق توزیع نیرو و گستردگی جغرافیایی این اطلاعات در سطح زمین، لزوم استفاده از این سیستم برای افزایش خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری است تا آنجایی که نیاز به‌کارگیری ابزارهای تحلیلی و تصمیم‌گیری را بیش از پیش آشکار می‌سازد.
عموم کاربران می‌توانند بر روی پرتال شرکت توانیر به آدرس http://gis.tavanir.ogr.ir در بخش راهبری GIS مطالب شماره‌های منتشر شده نشریه را مشاهده کنند.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول