اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازسازی مدیریت بحران کشور خبر داد:

احداث 1000 سالن چندمنظوره بحران در کشور

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی مدیریت بحران کشور از احداث هزار سالن چندمنظوره بحران در کشور خبر داد.

احداث 1000 سالن چندمنظوره بحران در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد لطیفی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌ سالن چندمنظوره بحران و ورزش بانوان در شهر برازجان اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران کشور با همه توان و ظرفیت در ارائه خدمات مطلوب و بهینه در استان‌های مختلف فعالیت دارد و در استان بوشهر نیز تلاش بسیار خوبی انجام شده است.
وی افزود: در این بازدیدها تلاش داریم کمبودها و مشکلات را بررسی کنیم و نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنیم. 
معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور از احداث هزار سالن چندمنظوره بحران در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول دوره پنج ساله برنامه توسعه باید هزار سالن چند منظوره بحران و ورزشی ویژه بانوان در کشور احداث شود.
لطیفی افزود: در حال حاضر 200 سالن در کل کشور در حال ساخت و یا مراحل پایانی است که امیدوار هستیم در موعد مقرر تکمیل شوند.
وی با اشاره به سالن در دست احداث برازجان گفت: برای احداث و تکمیل این سالن 550 میلیون تومان هزینه خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: در حال حاضر 31 مرکز کنترل در استان‌ها داریم و این سالن‌ها نیز به صورت مونوتورینگ به مدیریت بحران کشور وصل می‌شوند و در مواقع اضطراری و بحران عملیات لازم برای اسکان و دیگر مسائل رصد می‌شوند.
فرماندار دشتستان نیز در این بازدید گفت: از محل اعتبارات شهرستانی و بحران، سالن حجاب بانوان شهر برازجان تکمیل می‌شود و در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
غلامحسین خسروی همچنین خواستار اخذ مجوز یک سالن چند منظوره با توجه به جمعیت بالای شهر برازجان و برخوردار شدن برخی از نقاط پرجمعیت شهری از امکانات امداد رسانی به موقع در حوادث غیرمترقبه شد و افزود: مقرر شده که یک سالن چندمنظوره دیگر از سوی مدیریت بحران استان در نقطه‌ای دیگر از شهر برازجان احداث شود.
وی اضافه کرد: اعتبارات احداثی این سالن به صورت 50 درصد از محل اعتبارات شهرستانی و 50 درصد دیگر از محل اعتبارات مدیریت بحران تامین خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز اظهار داشت: در حال حاضر سه سالن بحران در سطح استان در حال ساخت است و به زودی نیز عملیات ساخت سه سالن دیگر در استان آغاز خواهد شد.
احمد مرادی در ارتباط با سالن برازجان گفت: سالن چند منظوره حجاب بانوان به طول 44 در 22 مترمربع با امکانات ورزشی و سالن‌های مدیریت بحران و آتش‌نشانی در شهر برازجان در حال ساخت است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول