اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

سالن چند منظوره انتظامی لردگان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: سالن چند منظوره انتظامی لردگان به‌ مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به ‌بهره‌برداری رسید.

سالن چند منظوره انتظامی لردگان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست فرمانداری لردگان ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این سالن انتظامی با صرف اعتباری افزون بر 910 میلیون ریال از محل اعتبارات ناجا احداث شده است.
یدالله خالدی با بیان اینکه این سالن انتظامی در زمینی به مساحت 368 مترمربع در محل ستاد لردگان احداث شده است، افزود: برگزاری جلسات ورزشی، برگزاری مراسم جشن خانوادگی کارکنان نیروی انتظامی و برگزاری جلسات عمومی از مهم‌ترین اهداف احداث این سالن چند منظوره است.
وی در ادامه امنیت حاکم بر جامعه را مدیون تلاش‌های پلیس برشمرد و افزود: در حال حاضر امنیت خوب و جامعه سالم اسلامی، حاصل تلاش نیروی انتظامی در سطح کشور است که تلاش این قشر زحمتکش قابل تقدیر است.
خالدی با تشکر از تلاش بی وقفه پلیس در برقراری امنیت و آسایش عمومی، خاطرنشان کرد: امروزه پلیس با انجام فعالیت‌های فرهنگی گام‌های ارزشمندی را در پیشگیری از جرم برداشته است.
سرپرست فرمانداری لردگان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان پنجه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهمی در تامین امنیت دارد، گفت: وفاق و همدلی لازمه خدمت و امنیت در استان است.
وی با اشاره به نقش اساسی مردم در تامین امنیت اظهار داشت: محوری‌ترین نقش پلیس حفظ امنیت است.
خالدی با بیان اینکه امنیت یک مقوله مهم و از نعمات الهی و از اساسی‌ترین نیازهای کشوری پویا همچون جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر مشارکت همه سازمان ها به ‌ویژه سازمان‌های مسئول و مردم نباشد امنیت تحقق نخواهد یافت.
وی با بیان اینکه در موفقیت‌های پلیس همکاری همه دستگاه‌ها و مردم همیشه در صحنه نقش داشته‌اند، اذعان کرد: پلیس عامل پاسداری از شاخصه‌های خط توسعه است.
سالن چند منظوره انتظامی لردگان امروز با حضور سرپرست فرمانداری لردگان، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان این شهرستان به ‌بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول