اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تحریم‌ها ایرانیان را مستعد و مخترع بار آورده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه کشور از تهدید و تحریم‌های دشمن نمی‌هراسد و چیزی را از دست نمی‌دهد، گفت: تحریم‌ها جوانان کشور را مستعد و مخترع بار آورده است.

تحریم‌ها ایرانیان را مستعد و مخترع بار آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در همایش" ما می‌توانیم که از سوی معاونت امور جوان استان مازندران برگزار شد با بیان اینکه برخی از روشنفکران غرب‌زده و نوظهور در رژیم ستمشاهی رسماً اعلام کردند که ایران ناتوان است و در همه امور باید متکی به فرهنگ غربی باشد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل شعار ما می‌توانیم را در کشور زنده کرد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون مردم و دولتمردان جامعه می‌توانند بعد از 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی بدون وابستگی به استکبار جهانی کشور را مدیریت کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه شعار ما می‌توانیم به صورت اجرایی از طریق جوانان و مبتکران کشور در لایه‌های مختلف جامعه ملاحظه می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بعد از سه دهه پیروزی از لحاظ  تراز علمی در سکوی برتر جهانی قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دستیابی به تولیدات انرژی هسته‌ای را از دستاوردهای نخبگان جوان کشور دانست و ادامه داد: با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهایی که از سوی استکبار بر علیه کشور صورت می‌گیرد در مباحث انرژی هسته‌ای در ردیف هشت بلوک قدرتمند هسته‌ای دنیا قرار داریم.

وی با اعلام اینکه کشور از تهدید و تحریم‌های دشمن نمی‌هراسد و چیزی را از دست نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها جوانان کشور را مستعد و مخترع کرده است.

این مسئول ادامه داد: ترس از سوی استکبار است که برای هر تحریم و تهدیدی هزینه‌های کلان را متقبل می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه پیشرفت علمی کشور زودتر از ترازی که در افق 1404 پیش‌بینی شده در منطقه کسب کرد، گفت: موقعیت کشور ما از لحاظ علمی، صنعتی، کشاورزی و پزشکی در موقعیتی استثنایی و منحصر به فردی قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ترور مغزهای متفکر کشور را از دیگر هجمه‌های دشمن نظام در کشور دانست و اذعان داشت: وقتی دشمن نمی‌تواند از دریچه منطق وارد مذاکره شود ترور مغزهای متفکر کشور را ساماندهی می‌کند.

وی ادامه داد: اگر استکبار جهانی با ترور شخصیت‌های علمی کشور می‌خواهد ما را زمینگیر کند باید بداند انقلاب اسلامی هزاران همنوع علی محمدی‌ها، شهریاری‌ها و احمدی روشن‌ها را در دانشگاه‌ها پرورش می‌دهد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه شعار ما می‌توانیم در کشور عینی شده، متذکرشد: توانمندی را نمی‌توان از قلب و ذهن جوانان و فرهیختگان کشور پاک کرد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول