اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان اردبیل:

تحریم‌ها ملت ما را مصمم‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تحریم‌ها و تهدید‌هایی که از سوی دشمن بر ما اعمال می‌شود ملت ما را در رسیدن به تعالی و شکوه مصمم‌تر کرده است.

تحریم‌ها ملت ما را مصمم‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری صبح امروز در جلسه هماهنگی مسئولان بانک ملی استان و قرض‌الحسنه راسخون اظهار داشت: مردم کشور ما با این تحریم‌ها در تمام زمینه‌های علمی برای پیشرفت‌های بیشتر آگاه‌تر و مصمم‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در 33 سال گذشته تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن هیچ طرفی نبسته است، افزود: این توطئه‌های دشمن دیگر برای ملت ایران نیرنگ‌هایی نخ‌نما است و هر قدر استکبار خواسته است ایران را در زور و فشار بگذارد در کنار آن ما شاهد دستیابی به پیشرفت‌های روزافزون شده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خدمات شایسته بانک ملی ایران را یادآور شد و گفت: بانک ملی همراه و همگام اوقاف و امور خیریه است و ما با رابطه بیشتر این بانک با اداره اوقاف و قرض‌الحسنه راسخون تاکید داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست رئیس شعب بانک ملی استان اردبیل نیز با تاکید بر تعامل اوقاف و امور خیریه استان و بانک ملی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده توسط بانک ملی بسیار گسترده است و ما اوقاف را همراه و همگام خود می‌دانیم.

اصلان کریمی با اشاره به اینکه بانک ملی به مساعدت دولت نیاز دارد تا بتواند خدمات در خور شأن مردم ارائه دهد افزود: سرمایه اصلی این بانک اعتماد مردم است و عوامل این بانک تلاش می‌کنند تا خدمات شایسته‌تری را به مردم ارائه دهند.

وی فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه استان را یادآور شد و گفت: اوقاف نسبت به ارگان‌های دیگر از نیروی انسانی کمتری برخوردار است اما با داشتن سرمایه پاک و پربرکت بانک ملی مصمم است با جذب این سرمایه ناب خدمات شایسته‌ای را به این اداره ارائه دهد.

رئیس شعب بانک ملی استان اردبیل در ادامه سخنان خود تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و تلاش کشورهای غربی برای فشار به کشور را یادآور شد و با بیان اینکه این تحریم‌ها سبب قدرتمند‌تر شدن ایران می‌شود، اظهار داشت: ایران با هرگونه فشار و تحریم شجاع‌تر شده و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست از سوی مسئولان موسسه قرض‌الحسنه راسخون ایجاد شعبه بانک ملی در اداره اوقاف به منظور کاهش میزان مشکلات درخواست شد که این درخواست مورد موافقت بانک ملی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول