اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

تحریم ایران فرصت خودباوری را فراهم می‌‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: تحریم ایران توسط دولت‌های غربی زمینه و فرصت لازم برای خودباوری را فر اهم می‌کند.

تحریم ایران فرصت خودباوری را فراهم می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی داعی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قاریان و حافظان قرآن اظهار داشت: در زمان حاضر انقلاب اسلامی سرمشق و الگویی برای کشورهای مسلمان منطقه شده و بسیاری از ملت‌های جهان در اثر بیداری اسلامی برای مقابله با حاکمان دیکتاتور خود قیام کرده‌اند.

وی دهه فجر را یادآور ایثار و از جان گذشتگی جوانان این مرز و بوم خواند و افزود: در این روزها ملت ایران علیه حکومت طاغوتی قیام کرده و با پیروزی حق بر باطل، ارزش‌های فراموش شده انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کردند.

داعی با تاکید بر هوشیاری و آگاهی ملت گفت: باید در تمامی زمینه‌ها، با آگاهی و بصیرت اهداف شوم دشمن در ایجاد اختلاف و فتنه را شناسایی کرده و اجازه هیچ گونه طمع‌ورزی را به بیگانگان ندهیم.

این مسئول با اشاره به تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود جوانان با ایمان، خلاق و مبتکر این مرز بوم به مرحله‌ای رسیده که تحریم کشورهای غربی نمی‌تواند کوچکترین خللی در رشد علمی، صنعتی و اقتصادی این کشور ایجاد کند.

وی در ادامه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: حضور باشکوه و حداکثری مردم در این انتخابات سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام شده و یکدلی و وحدت مردم را بیش از پیش تقویت می‌کند.

امام جمعه تکاب در ادامه این مراسم قرآن را شفا و رحمت برای مومنان خواند و اظهار داشت: لازم است همراه با تلاوت قرآن کریم در معانی و مفاهیم آن تدبر کرده و عمل به فرامین این کتاب الهی نیز مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالله محمدی خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های قرآنی است از این رو باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول