اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

راه روستایی خرگی بندرعباس بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: راه روستایی خرگی از توابع شهرستان بندرعباس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و مدیرکل راه و ترابری و جمعی از مدیران استان به بهره‌برداری رسید.

راه روستایی خرگی بندرعباس بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ مدیرکل راه و ترابری استان هرمزگان ظهر امروز در حاشیه افتتاح این راه روستایی، هدف از بهره‌برداری راه روستایی خرگی را تسهیل در عبور و مرور ترافیک عبوری، افزایش ایمنی، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و تسریع در ارسال محصولات کشاورزی به بازار مصرف شهری عنوان کرد.

خداداد مقبلی افزود: با توجه به نزدیکی روستای خرگی به ساحل با احداث این پروژه راه روستایی 327 خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند شدند که رونق بخش صیادی و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین آنهاست.

مدیرکل راه و ترابری استان هرمزگان ادامه داد: برای احداث 10.3 کیلومتر راه روستایی خرگی 10.5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان نیز در آئین بهره‌بر‌داری از پروژه‌های بخش راه گفت: در اقصی نقاط استان پروژه‌های راه‌سازی در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آنها توسعه هر چه بیشتر استان و رفاه و آسایش هم‌استانی‌ها به ویژه روستاییان را شاهد خواهیم بود.

گل‌محمد بامری تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در ابعاد مختلف علمی، اقتصادی، عمرانی، دفاعی و نظامی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و جایگاه کشور به واسطه این تلاش ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است.

وی اذعان داشت: ابعاد و گسترش خدمات و مقایسه آن با قبل از انقلاب ممکن نیست که فعالیت‌های راه‌سازی از نمونه آنها است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول