اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

مدارس بخش خزل نهاوند هوشمندسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: تا پایان سال 91 همه مدارس بخش خزل نهاوند هوشمندسازی می‌شوند.

مدارس بخش خزل نهاوند هوشمندسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد قیصری عصر امروز در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس یکی از مزایای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است که موجب ارتباط دانش‌آموزان با دیگر دانش‌آموزان در مناطق و یا بخش‌های مختلف در کشور می‌شود.

وی گفت: اجرای سند تحول بنیادین موجب تبادل نظر افزایش آگاهی، بالا رفتن یادگیری و شرکت همسو با دانش‌آموزان مناطق بیشتر توسعه‌یافته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: امسال در بخش خزل با ۸۰ میلیون تومان ۱۰ مدرسه در این بخش هوشمندسازی شده است که نقش مهمی در افزایش قدرت یادگیری و مشارکت عمومی دانش‌آموزان در تبادل آرا و نظرات یکدیگر دارد.

وی به اجرای بیش از ۵۰ برنامه مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی در دهه فجر در بخش خزل و شهر فیروزان اشاره کرد و بیان داشت: دهه فجر سبب خودباوری در بین جوانان به ویژه دانش‌آموزان در کشور شد تا جایی که همه موفقیت‌ها و کسب علوم مختلف و پیشرفته روز مرهون فداکاری در دهه فجر است.

قیصری گفت: در سال آینده ۴۵۳ نفر وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند بنابراین دوره‌های آموزشی ویژه معلمان و مدرسان پایه ششم برگزار می‌شود که ۹۰ معلم در این دوره شرکت خواهند کرد و با چگونگی اداره روش ۳-۳-۶ بیشتر آشنا می‌شوند.

وی از ساخت مدارس پیش‌ساخته در روستاهای محروم بخش خزل خبر داد و افزود: امسال پنج مدرسه پیش‌ساخته در این روستاها تحویل آموزش و پرورش این بخش شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول