اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آزادشهر:

هفته وحدت فارغ از بازی سیاسی ریشه در قرآن دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آزادشهر گفت: هفته وحدت یک بازی سیاسی نیست بلکه با الهام از دستورات قرآنی و اسلامی شکل گرفته است.

هفته وحدت فارغ از بازی سیاسی ریشه در قرآن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر در روستای عطابهلکه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و گروهی از مردم شیعه و سنی برگزار شد، اظهار داشت: دستور و فرموده قرآن این است وَاعْتَصِمُواْ بحَبْلِ اللّهِ جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُواْ و این یعنی اینکه همگی چنگ زنید به ریسمان الهی و متفرق نشوید لذا باید توجه داشته باشیم حفظ وحدت بین مسلمانان خواسته ذات مقدس الهی است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری هفته وحدت این دستور قرآنی که در رژیم فاسد طاغوتی کمتر مورد توجه قرار می‎گر‎فت در ابعادی بزرگ‎تر و به شکلی منسجم‎تر متذکر شده‎اند.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: تاثیر این اقدام ارزشمند معمار انقلاب اسلامی تا قیام حضرت مهدی موعود(عج) در جامعه ما خواهد بود و باعث یکپارچگی، عزت و عظمت مردمان کشورمان در برابر دشمنان خواهد شد.

حجت‎الاسلام والمسلمین حسینیان اضافه کرد: دشمن به عظمت و بزرگی ایران اسلامی پی برده و نقش تعیین کننده قرآن، اسلام و ولایت فقیه را در این حرکت‎ها می‎داند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به  کتاب آسمانی قرآن، دین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام استفاده می‎کند و تلاش حداکثری خود را برای شکستن وحدت بین مردم و مسئولان به کار گرفته است.

وی خطاب به برادران و خواهران شیعه و سنی گفت: همان طور که می‎بینید دشمن اصل اسلام و قرآن را نشانه گرفته لذا باید با هوشیاری و نزدیک به هم در یک سنگر علیه دشمن جبهه‎گیری کنیم تا اسلام را از خطراتی که دشمن در سر مسیر انقلاب گذاشته در امان نگه داریم.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: نهضتی که با درایت و رهبری امام خمینی (ره) و مردم ایران شکل گرفت یک نهضت الهی است نه یک نهضت اقتصادی که صرفا منافع دنیا و مادیات را در نظر بگیرد.

وی گفت: الهی بودن انقلاب دشمنان را عصبانی می‎کند و تلاش دارند با انواع توطئه‎های انقلاب اسلامی ایران را  از صحنه روزگار بر دارند.

امام جمعه آزادشهر ابراز امیدواری کرد یکرنگی و یکدلی ملت و دولت ایران دو چندان شود و تا انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) ادامه داشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه از مردم و مسئولان خواست به دور از تبلیغات دروغ دشمنان و در راستای حفظ دستاوردهای نظام در 22 بهمن و 12 اسفند حضور قاطع داشته باشند و برای آینده خود و مملکت خود تصمیمی خداپسندانه بگیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول