اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان

مردم بندرلنگه الگویی مناسب برای وحدت هستند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: شیوه اتحاد مردم در شهرستان‌ بندرلنگه می‌تواند به عنوان الگویی خوب و مناسب برای اتحاد و وحدت در سایر بلاد مسلمین قرار گیرد.

مردم بندرلنگه الگویی مناسب برای وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه در غرب هرمزگان، ابراهیم عزیزی شامگاه دوشنبه در بخش پایانی سفر پروژه‌ای خود به این شهرستان در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت، دهیاران، و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با استاندار، اظهار داشت: دهه فجر بی‌گمان می‌تواند مطلعی برای اندیشیدن و قیاس امور مختلف باشد.

وی در این راستا ادامه داد: مردم استان‌هایی همانند هرمزگان و شهرستان بندرلنگه در خطه جنوب کشور، به خوبی و شاید بهتر از سایر نقاط کشور تفاوت‌های قبل و بعد از وقوع انقلاب را در حوزه‌های مختلف لمس و درک کنند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب تحقق اراده ملت ایران بر تمام مستکبران بود، یادآور شد: در سایه انقلاب و این نظام دینی است که دو ابر قدرت شرق و غرب ابهت‌های خود را فرو ریخته می‌بینند.

عزیزی با بیان اینکه در زمان طاغوت،‌ ایران افتخار می‌کرد که به عنوان ژاندارم و پاسبان منافع مستکبران، در منطقه خلیج تأمین کننده منافع، زیاده‌خواهی‌ها و انرژی استکبار است، افزود: صدور اندیشه‌های ناب اسلامی، ‌نبوی و الهی به اغلب بلاد و نقاط دنیا از دستاوردهای بزرگ انقلاب است که نباید آن را موضوعی کوچک شمرد بلکه این امر مبحثی تازه را در دنیا باز کرده است.

وی ادامه داد: در طول سه دهه اخیر، ایران اسلامی بیشتر خالق رویدادها در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بوده و نه مخلوق، که این امر نیز در نوع خود نشان از موفقیت انقلاب دارد.

به گفته عزیزی، پریشان شدن خواب و شعار از نیل تا فرات اسرائیل نیز از دستاورهای مهم انقلاب بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه وحدت جهانی محصول انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: انقلاب مردم ایران در سال 57 کماکان در حال فرا دادن درس آزادگی و شجاعت به دیگر ملل تغییرخواه است.

عزیزی با بیان اینکه دشمن هیچ وقت نمی‌خواهد قبول کند که نظامی که مبتنی بر دین است کارآمد است، اذعان داشت: از همین روست که بنابر گفته بنیان‌گذار انقلاب باید در انتخابات حضوری گسترده و حداکثری داشت تا از  این طریق دشمن همانند 31 سال اخیر بدانند که مردم این انقلاب پشت سر رهبری ایستاده‌اند.

این همایش با اجرای سرود توسط گروه‌های محلی و دانش‌‌آموزی همراه بود.

همچنین در حاشیه این همایش سالن اجتماعات شهرداری بندرکنگ نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول