اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت 32 سال بالندگی انقلاب اسلامی صورت گرفت

برپایی دومین جشنواره علمی «جابر بن حیان» در مازندران

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره و نمایشگاه علمی دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان بهشهر با عنوان «جابر بن حیان» ظهر امروز در سالن توحید آموزش و پرورش این شهرستان برپا شد.

برپایی دومین جشنواره علمی «جابر بن حیان» در مازندران

مسئول برگزاری نمایشگاه جابر بن حیان و کارشناس تکنولوژی آموزش و پرورش شهرستان بهشهر بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر گفت: برای برگزاری این برنامه از تمام مدارس ابتدایی شهر و روستای بهشهر دعوت کردیم تا پژوهش‌های علمی دانش‌آموزان خود را برای شرکت در جشنواره ارائه کنند.

رضا خان‌بیگی تصریح کرد: بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و مهم‌ترین فعالیت‌های دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گیاه‌شناسی، هوا و فضا و جانوران است و عصر امروز 15 داور به قضاوت آثار دانش‌آموزان می‌پردازند و در نتیجه به سه منتخب بخش‌های مختلف هدایایی تقدیم می‌شود.

مسئول جشنواره و نمایشگاه جابربن حیان شهرستان بهشهر از کیفیت و گستردگی پژوهش‌های ارائه شده دانش‌آموزان در سال 90 نسبت به سال گذشته گفت و اینکه دانش‌آموزان خلاق و مستعدی داریم که نیاز به حمایت معنوی برای تکمیل و ارتقای پژوهش‌های خود دارند.

خان‌بیگی هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه را کنجکاوی دانش‌آموزان نسبت به پدیده‌های اطراف، تقویت مهارت‌های زندگی، تقویت ابتکار، خلاقیت و تمایل به همکاری با دیگران، شناسایی و تقویت استعدادهای فردی، ایجاد زمینه مناسب برای کارآفرینی و کمک به تحقق اهداف مهارتی در درس علوم عنوان کرد. 

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول