اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دزفول خبر داد

پخش فیلم‌های جشنواره فجر از 21 بهمن در دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از پخش فیلم‌های جشنواره فجر از روز 21 بهمن‌ماه در شهرستان دزفول خبر داد.

پخش فیلم‌های جشنواره فجر از 21 بهمن در دزفول

غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: فیلم‌های جشنواره فجر برای نخستین بار در دزفول اکران می‌شوند.

وی افزود: در این‌باره هماهنگی‌های زیادی انجام شده است و مقدمات امر فراهم شده تا این اتفاق فرهنگی از روز 21 بهمن‌ماه در سطح این شهرستان رخ دهد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در این حوزه تأکید کرد: با تلاش انجام شده 15 فیلم شرکت کننده در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از روز 21 بهمن‌ماه در این شهرستان اکران می‌شوند.

وی با اشاره به محل نمایش این فیلم‌ها در سطح شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: این فیلم‌ها در محل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به نمایش گذاشته خواهند شد.

تاج با اشاره به مدت زمان اکران این فیلم‌ها تأکید کرد: نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در دزفول 9 روز به طول می‌انجامد و این روند تا سی‌ام بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: سانس‌های این اکران‌ها هر روز در دو سانس 19 تا 21 و 21 تا 23 یک تا دو فیلم به اکران در خواهد آمد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول درباره اکران فیلم‌های جشنواره فجر افزود: فیلم‌های سینمایی چون گشت ارشاد، ملکه، ضد گلوله، تلفن همراه رئیس جمهور و یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از جمله فیلم‌های هستند که هم‌زمان با ادامه برگزاری جشنواره در دزفول به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول