اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وحدت

ششمین جشنواره خوشه‌های خورشید در سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته وحدت و ایام دهه فجر ششمین جشنواره خوشه‌های خورشید ظهر امروز در سنندج برگزار شد.

ششمین جشنواره خوشه‌های خورشید در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج این جشنواره با موضوعات انقلاب اسلامی، وحدت اسلامی با حضور مسئولان و شور و شوق کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان در مراسم افتتاحیه این جشنواره ضمن تبریک سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و هفته وحدت، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی روزی از روزگاران تاریخ است که جاودانه بر تارک حماسه‌های ایرانی می درخشد و جهان و جهانیان را همچنان انگشت حیرت بر دهان نگاه داشته است.

سهیلا شیخی افزود: انقلاب سال 1357 شکوهی عظیم را در تاریخ ایران رقم زد و به جهانیان و استعمارگران و قدرت‌طلبان آتش‌افروز اثبات کرد که روح ایرانی آمیخته با دین محمدی می‌تواند بنیان هرچه بی‌عدالتی را از ریشه برکند.

به گفته وی تاریخ‌سازان ایرانی از هر نسل و هر جای این کشور که باشند در سایه مقدس ایران اسلامی از 12 الی 22 بهمن را به تحسین حماسه‌سازان می‌نشینند و فریادشان را در سرتاسر جهان می‌پراکنند.

شیخی از دهه فجر به عنوان روزهای تجدید پیمان با روح پرفتوح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و بیعتی دگرباره با بزرگ رهبر جهان اسلام و ملت ایران آیت‌الله خامنه‌ای نام برد.

دف‌نوازی، مولودی‌خوانی، شعرخوانی، قصه‌گویی، نمایشنامه‌خوانی، قرائت آثار ادبی با موضوعات جشنواره از جمله برنامه‌های اجرایی ششمین جشنواره خوشه‌های خورشید بود که با حضور خوب کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این جشنواره با موضوعات پیامبر اعظم، وحدت اسلامی و انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی مخاطبان با زندگی پیامبر اعظم  برگزار شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول