اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی:

اعتبارات 24 میلیاردی سفر رهبری به عسلویه آماده پرداخت است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: تمام 24 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که تکلیف منطقه ویژه بوده آماده پرداخت است.

اعتبارات 24 میلیاردی سفر رهبری به عسلویه آماده پرداخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نصوری پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تمام 24 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات سفر رهبری که تکلیف منطقه ویژه بوده آماده پرداخت است، اظهار داشت: همچنین 116 میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفرهای دولت نیز پرداخت شده و 112 میلیارد تومان نیز آماده پرداخت است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با اشاره به رویکرد فرهنگی منطقه ویژه پارس جنوبی اضافه کرد: در سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه، برنامه‌ای داریم تا با حضور امام جمعه بوشهر در عسلویه ایشان از طرح‌های منطقه ویژه پارس جنوبی دیدن کنند.

نصوری تاکید کرد: نه تحریم و نه تهدید کار ما را برای توسعه و پیشرفت در عرصه نفت و گاز متوقف نمی‌کند.

وی افزود: با نگاه دانش بنیانی و تفکری جهادی و بسیجی با سرعت تمام در سمت و سوی توسعه و پیشرفت منطقه ویژه حرکت می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جهان غرب و آمریکا سیاست سلطه را دنبال می‌کنند، اضافه کرد: سلطه سیاسی آمریکا روز به روز تقلیل یافته و جهان سلطه در عرصه سیاست و اقتصاد و تلفیق آن‌ها با هم رو به ضعف است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به تحریم و تهدیدها علیه ایران اظهار داشت: ایران اسلامی موفق‌ترین مدل در عرصه مقابله با تحریم و تهدیدها در طول تاریخ بشریت است.

وی بیان کرد: حوزه نفت و گاز پارس جنوبی نماد اقتدار علمی ایران و نشان از توسعه و پیشرفت ایران در فضای تهدید و تحریم است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: عسلویه یکی از شاخص‌های ارزیابی ایران از دید غرب است.

صفایی بوشهری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در صنعت افزود: هر جا صنعت وارد می‌شود باید به مسائل فرهنگی پیرامون آن نیز توجه شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل در پدافند غیر عامل همراهی مردم است، خاطر نشان کرد: همدلی و وحدت، دانش بنیانی، فرهنگ‌سازی، تدوین نقشه جامع و... می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت عرصه نفت و گاز را در استان فراهم کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مصوبات سفر مقام معظم رهبری باید سریعا اجرایی شود، گفت: باید تحولی در عرصه دانش نفت به منظور مدیریت عرصه نفت کشور ایجاد کنیم.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول