اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس‌جمهور در امور اهل تسنن:

حفظ اعتبار کنونی اسلام مستلزم وحدت شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس‌جمهور در امور اهل تسنن گفت: میراث داران حقیقی پیامبر کسانی هستند که از هرگونه اختلاف‌ورزی میان شیعه و سنی می‌پرهیزند.

حفظ اعتبار کنونی اسلام مستلزم وحدت شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مولانا اسحاق مدنی در مراسم جشن آغاز هفته وحدت در شهرستان تربت‌جام در مورد وظیفه علمای شیعه و سنی به عنوان مبلّغان پیام رسول اکرم(ص) اظهار داشت: تلاش برای تزکیه انسان‌ها، آماده‌کردن آنها برای زدودن آلودگی نفسانی و نزدیک شدن به صفات پیامبر(ص) از جمله این وظایف است.

وی با اشاره به نقشه‌های استکبار برای به جان هم‌انداختن مذاهب مختلف اسلامی تصریح کرد: حفظ آبرو و اعتبار کنونی اسلام مستلزم وحدت شیعه و سنی است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اهل سنت از حضرت محمد(ص) به عنوان احیاگر انسانیت یاد و تأکید کرد: شناخت راه ایشان و نیز حفظ آبروی اسلام که نیازمند وحدت کلمه میان شیعیان و اهل تسنن است وظیفه تمام آحاد مسلمان است.

سیدحمید موسوی فرماندار تربت‌جام نیز در این مراسم با ابلاغ پیام استاندار افزود: ظهور اسلام به عنوان گفتمانی نو و جامع به دلیل سبقه فرهنگی و اخلاقی آن به سرعت جای خود را در اذهان عمومی باز کرد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به دلیل تأسی از اصول ناب اسلامی حرفی نو را به جهان عرضه و قدرت‌های طاغوتی را به چالش کشیده است.

فرماندار تربت‌جام رمز پیروزی مسلمانان در جهان را اتحاد و بصیرت آنان دانست و تصریح کرد: اقشار گوناگون ایران به ویژه مسلمانان به دلیل اتخاذ این مشی و با تأسی از آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز 12 اسفند، به مثابه مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خارجی و ایادی داخلی آنان است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول