اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی:

4 دوره به نفع دیگران کنار رفتم/ این بار تا آخر هستم

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی در زمینه کناره‌گیری خود به نفع کاندیدای جبهه پایداری در بیرجند گفت: بنده به هر دلیلی چهار دور کنار رفته‌ام و در این دوره انصاف نیست که بنده بخواهم به نفع دیگری کنار بروم.

4 دوره به نفع دیگران کنار رفتم/ این بار تا آخر هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از نسل بیدار پایگاه متعلق به حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی تابعی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تقارن این ایام با فرارسیدن ولایت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت فرصتی است برای امت اسلام تا شاهد تغییر و تحول روز افزون در جهان اسلام باشند.

وی ادامه داد: همانگونه که از سال گذشته تاکنون سرنگونی دیکتاتورهای مستبد رژیم‌های خود فروخته‌ای مانند حسنی مبارک، معمر قذافی و علی عبدالله صالح را شاهد بودیم، انشاءالله شاهد سرنگونی سایر حکومت‌های خودکامه و وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بنابراین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همان انفجار نوری است که تمام کشورهای منطقه و جهان را تحت تاثیر نورانیت خود قرار داده است.

تابعی در پاسخ به اینکه شایعه شده که شما ممکن است به نفع یکی از کاندیدا کنار بروید، اظهار داشت: بنده برای حضور در عرصه انتخابات و نامزدی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابتدای سال جاری خود را آماده کرده‌ام و بارها طی جلسات متعدد مسائل زیادی مورد بحث قرار گرفته و اعلام کرده‌ام که بنده یا نمی‌آیم یا اگر آمدم دیگر کنار نخواهم رفت.

وی اضافه کرد: از طرفی بنده به هر دلیلی چهار دور کنار رفته‌ام و در این دوره انصاف نیست که بنده بخواهم به نفع دیگری کنار بروم و اگر هم چنین بنایی باشد نوبت دیگران است تا با وحدت و انجام بیشتر روحانیت در صحنه انتخابات حضور داشته باشد و از طرفی درس اخلاق و ایثار و از خودگذشتگی را در عمل باز هم مردم ما ببینند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بنده تا آخر خط در کنار مردم عزیز و شریف هستم و در این مسیر برای بنده نه توقف، نه برگشت و نه دور زدن وجود دارد و باید راه را تا آخر بروم و به نفع کسی کنار نخواهم رفت.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول