اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری گلستان:

انقلاب اسلامی مهم‌ترین واقعه سیاسی در عصر حاضر است

خبرگزاری فارس: مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری گلستان گفت: انقلاب اسلامی مهمترین واقعه سیاسی در عصر حاضر است.

انقلاب اسلامی مهم‌ترین واقعه سیاسی در عصر حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی عصر امروز در همایش تجلی وحدت زنان فجرآفرین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: دهه‎فجر ولادت حیات اسلام است که هر ساله پیروزی آن را جشن می‎گیریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با یک گفتمان آرمان‎گرایی، غایت‎گرا و عالم‎گیر به رهبری بی‎نظیر و بی‎بدیل امام خمینی (ره) پیروز شد و در طول 33 سال، بارها و بارها دشمنان تلاش کردند به شیوه‎ای انقلاب را منحرف و ساقط کنند اما این ملت فهیم که گفتمان امام راحل، ریشه در دین رسول‎الله داشت را به خوبی فهمید و نقشه‎های دشمنان را نقش برآب کرد.

مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری گلستان اذعان داشت: ملت ایران با بهترین شیوه‎ای که امام راحل در آنها نهادینه کرده بود، با روحیه استکبارستیزی، مبارزه با استبداد و شهادت‎طلبی سعی کرد تا نظام اسلامی را تا به امروز حفظ کند که الحمدالله این مهم برای نظام اسلامی با داشتن مردمی ولایتمدار رقم خورده است.

مهدوی یادآور شد: تا دو سال قبل یکی از آرزوهای ما این بود همانطور که بیداری اسلامی در کشور ایران اتفاق افتاده در کشورهای منطقه و سراسر جهان شاهد این هدیه الهی باشیم که خوشبختانه بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی این بیداری نه تنها از نوع انسانی بلکه از نوع اسلامی در جهان فراگیر شده است.

وی هدف از همایش تجلی وحدت زنان فجرآفرین را عهد و پیمان با امام راحل و شهدای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ما با تجدید پیمان‎مان، همچنان استوار در راه ارزش‎های اسلامی قدم برخواهیم داشت و در این راه مبارزه خواهیم کرد تا این حکومت با نام اسلام در دنیا اشاعه شود.

مدیر کل خانواده و امور بانوان استانداری گلستان در خصوص حضور مردم در انتخابات گفت: کشور ما در همه آزمون‎هایی که بر سر راهش قرار گرفته به لطف خدا با قوت و سربلندی بیرون آمده و امیدواریم در دو آزمون 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در آینده‎ای نزدیک پیشرو داریم به بهترین شکل به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول