اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان:

انقلاب اسلامی مسیر تاریخ جهان را تغییر داد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان گفت: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ جهان را تغییر داد و در تمام دنیا سبب تحول در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شد.

انقلاب اسلامی مسیر تاریخ جهان را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، حجت الاسلام علی امامی‌فر اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ جهان را تغییر داد و در تمام دنیا سبب تحول در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از جمله بیداری تمام ملت‌ها شد.

وی بیان داشت: بیداری اسلامی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است. تحولات در ترکیه، در مصر، لبنان و نیز انتفاضه فلسطین و مقاومت مردم فلسطین همه از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: بیداری گسترده سالهای اخیر نیز به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری مردم ایران در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و نیز پیشرفتهای مختلف ایران در زمینه‌های مختلف است که با وجود همه محدودیتها و تحریمهای دشمنان اسلام و ایران تحقق یافته، رخ داده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی که «بحمد الله از برکت انقلاب اسلامى ایران دریچه‏هاى نور و امید به روى همه مسلمانان جهان باز شده است؛ و مى‏رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودى را بر سر همه مستکبران فرو ریزد.» مصداق همین بیداری اسلامی منطقه است.

وی به سخنان معمار کبیر انقلاب با این عنوان که «من امیدوارم که این بسیج عمومى اسلامى، الگو براى تمام مستضعفین جهان و ملتهاى مسلمان عالم باشد، و قرن پانزدهم قرن شکستن بت‌هاى بزرگ و جایگزینى اسلام و توحید به جاى شرک و زندقه و عدل و داد به جاى ستمگرى و بیدادگرى و قرن انسانهاى متعهد به جاى آدمخواران بى‏فرهنگ باشد.» اشاره کرد و ابراز داشت: بحمدالله این آرزو در حال تحقق است.

امامی‌فر تصریح کرد: تفاوت اصلی و ریشه‌ای انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابهای رخ داده در جهان، در اسلامی بودن آن است و همین ماندگاری آن را موجب شده است.

وی تاکید کرد: رمز ماندگاری انقلاب را در پایبندی مردم به دین و انقلاب و حمایت مردم و حضور در صحنه مردم متدین و حمایت از رهبری و ولایت فقیه بزرگترین رمز ماندگاری این انقلاب بوده و هست.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان داشت: دانشگاهها در اصل انقلاب و پیروزی آن و نیز تداوم و حفظ انقلاب نقش بسیار بزرگی داشته اند و وظیفه مهم دانشگاهیان ضمن لزوم حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، تولید علم و خودکفایی علمی در همه زمینه‌هاست.

 وی افزود: امروز صحنه جهاد تغییر کرده و از جبهه ها در مرزها به دانشگاهها منتقل شده و به فرموده مقام معظم رهبر دانشگاهیان سربازان و افسران این میدان نبرد هستند و شهدای این نبرد بسیار ارزشمند و گرامی هستند، شهدای بزرگ و عزیز ما شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن، بهترین گواه این مطلب است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول