اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی ویدئو کنفرانسی وزیر نفت

پروژه خروج خطوط لوله 3 شهر استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: پروژه خروج خطوط لوله و مخابرات سه شهر استان مرکزی از داخل محدوده شهری ظهر امروز با سخنرانی ویدئو کنفرانسی وزیر نفت آغاز شد.

پروژه خروج خطوط لوله 3 شهر استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک وزیر نفت در مراسم افتتاح خروج خطوط لوله و مخابرات از مناطق مسکونی شهرهای اراک، سنجان و شازند اظهار داشت: رشد صنعت و تولید کشور به ویژه در بخش نفت رشدی بالا و قابل قبول داشته است که این رشد به همت جوانان متخصص داخلی صورت گرفته است.

رستم قاسمی تاکید کرد: امروز همت و غیرت جوانان و متخصصان داخلی، ایران اسلامی را از بیگانگان بی‌نیاز کرده است به طوری که ایران به پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های گوناگون دست یافته است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و فشارهای دشمنان آینده صنعت نفت ایران روشن، پویا و بالنده است، خاطر نشان ساخت: این ایران نیست که به سفارشات نفت اروپاییان نیاز داشته باشد، بلکه آنها هستند که به نفت ایران نیاز‌مندند.

وزیر نفت گفت: در حال حاضر صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران وابستگی ندارد و در بخش پالایشگاهی به دنبال فاصله گرفتن از خام‌ فروشی و تولید محصولات نهایی است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی نیز با اشاره به واقع شدن خطوط انتقال نفت از محدوده مسکونی سه شهر اراک، شازند و سنجان گفت: با اجرای این طرح  تمامی مسیرهای عبور مواد نفتی به مسافت 110 کیلومتر به طور کامل از محدوده مسکونی روستایی و شهری این سه شهر به خارج از محدوده مسکونی هدایت می‌شوند.

سیدحمید حسینی با بیان اینکه با خروج این خطوط ضریب امنیت افزایش می‌یابد، افزود: خروج سه خط لوله انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی این سه شهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مصوبات سفرهای هیئت دولت بود که از سال 88 آغاز شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول