اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفایی بوشهری:

تاریخ بی‌مهری به نیروهای بومی در وزارت نفت تمام شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ بی مهری به نیروهای بومی تمام شده است و مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی باید اجرایی شود.

تاریخ بی‌مهری به نیروهای بومی در وزارت نفت تمام شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز با حضور در جمع تجمع‌کنندگان به نتایج استخدامی وزارت نفت اظهار داشت: مصوبه دولت مبنی بر استخدام 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان مصوبه‌ای قانونی است و این مصوبه حداقلی بوده که باید اجرا می‌شده  و تخطی از این قانون تخلف است.
صفایی بوشهری افزود: تاریخ بی مهری به نیروهای بومی تمام شده است و مصوبه 50 درصدی دولت باید اجرایی شود.
وی گفت: تاکنون مذاکراتی با مسئولان ارشد استان و وزارت نفت انجام داده‌ام و تا امشب نیز با وزیر نفت تماس گرفته و این خواسته به حق جوانان بومی را مطرح می‌کنم و امیدوارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مسئولان وزارت نفت برای پیگیری و رفع این مشکل تقدیر کنم نه اینکه دوباره زبان به اعتراض  و شکایت از اجرایی نشدن این مصوبه بگشایم.
صفایی بوشهری در پایان معترضان را به حفظ آرامش و پیگیری خواسته‌های قانونی در چارچوب گفتمان و مذاکره فراخواند.
دانشجویان بوشهری معترض به نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت امروز مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضور یافته و معتقد بودند که در آزمون اخیر وزارت نفت حق آنها ضایع شده و مصوبه دولت مبنی بر استخدام 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان اجرایی نشده است.
بنا به گفته دانشجویان مرحله کتبی آزمون استخدام پیمانی وزارت نفت 31 تیر برگزار شد و مرحله دوم یعنی مصاحبه تخصصی از اول تا 15 آبان برگزار شد و قرار بود نتایج آزمون تا 15 آذر اعلام شود اما به 15دی موکول شد و در نهایت نتایج اول بهمن اعلام شد.
بر اساس نتایج اعلام شده با عدول از مصوبه قانونی دولت مبنی بر استخدام 50 درصدی نیروهای بومی که تعریف آنها در قانون مشخص شده است بسیاری نیروهای بومی با داشتن صلاحیت‌های لازم در مرحله مصاحبه رد شدند و نتوانستند به مراحل بعدی آزمون راه پیدا کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول