اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیگیری معترضان به آزمون استخدام وزارت نفت

تیم معاونت نیروی انسانی وزارت نفت به بوشهر سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت:‌ شنبه آینده تیم معاونت نیروی انسانی وزارت نفت به منظور پیگیری اعتراض شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی وزارت نفت به استان بوشهر سفر می‌کنند.

تیم معاونت نیروی انسانی وزارت نفت به بوشهر سفر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم معاونت نیروی انسانی وزارت نفت در اداره کل منابع انسانی استانداری بوشهر مستقر شده و معترضان می‌توانند برای پیگیری اعتراض خود روز شنبه به استانداری بوشهر مراجعه کنند.

وی افزود: در این سفر همچنین موضوع افراد بومی که در مصاحبه وزارت نفت هم حضور داشته و جذب نشدند نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: نتیجه نهایی این پیگیری‌ها را بعد از بازگشت تیم نیروی انسانی وزارت نفت به تهران به اطلاع عموم مردم استان بوشهر می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه به دنبال احقاق حقوق نیروهای بومی استان بوشهر برای استخدام در وزارت نفت هستیم یادآور شد: بر اساس این مصوبه از سال 84 تمام استخدام‌های وزارت نفت و به‌کارگیری 50 درصد نیروهای بومی استان بوشهر باید اجرا شود.

جهانبخش در ارتباط با کمک وزارت نفت به ورزش استان بوشهر هم یادآور شد: براساس برنامه پنجم توسعه کمک به تیم‌های حرفه‌ای منع شده است اما در مصوبه دولت در سفر به استان بوشهر مقرر شده وزارت نفت سالانه 5 میلیارد تومان به ورزش بوشهر کمک کند اما وزارت نفت برای پرداخت این میزان اعتبار ایراداتی وارد کرده بود که مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر امروز در اداره قوانین مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع است تا پرداخت کمک وزارت نفت به ورزش استان بوشهر محقق شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول