اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان استان خبر داد

صدور 10 هزار فقره کارت پروانه مهارت ساختمان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 10 هزار فقره کارت پروانه مهارت ساختمان برای کارگران ساختمانی استان صادر شده است‌.

صدور 10 هزار فقره کارت پروانه مهارت ساختمان در زنجان

سیف‌الله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در 10 ماهه سال جاری به منظور تعیین صلاحیت فنی متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان برای این افراد پروانه مهارت صادر شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای 11 هزار و 297 نفر پروانه مهارت صادر شده است، افزود: این افراد در 46 حرفه مختلف در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: پس از برگزاری و اخذ آزمون عملی 10 هزار و 805  نفر در این آزمون قبول و موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در این آزمون کارگر عمومی سفت‌کاری هستند، خاطرنشان کرد: 5 هزار و 244 نفر  در این آزمون شرکت کرده‌اند.

انصاری با بیان اینکه بیشترین متقاضیان مربوط به شهرستان زنجان هستند، خاطرنشان کرد: کمترین آن در شهرستان ماهنشان شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: در راستای افزایش مهارت فنی و توانمند‌سازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز‌، در همه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی اقدام شده است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه در همه حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه مدت اقدام شده است، افزود: پس از پایان دوره افراد مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول