اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بیمارستان سوم شعبان دماوند تجهیزات بهتری نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه بیمارستان سوم شعبان می‏تواند نیاز مردم را پاسخ دهد، گفت: این امر نیازمند دارا بودن تجهیزات بهتری است تا ارائه خدمات‏ به مردم این شهرستان مطلوب‏تر شود.

بیمارستان سوم شعبان دماوند تجهیزات بهتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علیرضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از طرح‏های عمرانی بیمارستان سوم شعبان دماوند اظهار کرد: امام راحل ابرمرد تاریخ معاصر هستند چرا که نهضتی را در پیش گرفتند که با پایه‏گذاری حکومت جمهوری اسلامی امید و آرزوی تمام مستضعفان و انسان‏های آزاده را محقق کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) ارمغانی را برای بشریت با خود به همراه آوردند که پس از پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین (ع) بی‏سابقه بوده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در سایه تعالیم بلند اسلامی، نظامی پایه‏گذاری شد که ملت ما را از وابستگی‏های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آزاد و ملت ایران را به ملتی شریف در جهان مبدل کرد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در سایه تعالیم وحدت‏بخش امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم‏اکنون شاهد ارائه خدمات ارزنده به مردم توسط دولت هستیم.

وی به اهمیت وجود بخش دیالیز و خدمات درمانی ویژه در شهرستان دماوند اشاره و اظهار کرد: وجود بخش دیالیز در این شهرستان با توجه به نیاز مردم منطقه به این موضوع بسیار دارای اهمیت است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: بیمارستان سوم شعبان دماوند، بیمارستانی است که می‏تواند نیاز مردم را پاسخگو باشد و این امر نیازمند دارا بودن تجهیزات بهتری است تا خدمات به مردم شریف شهرستان مطلوب‏تر ارائه شود.

پروژه‏های بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران، نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان بیمارستان، مدیران و خانواده معظم شهدا به بهره‏برداری رسید.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول