اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اختصاص 21 هزا‌ر متر مربع زمین به اردوگاه شهید باکری زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوگاه شهید باکری استان زنجان در زمینی به مساحت 21 هزا‌ر متر مربع احداث می‌شود.

اختصاص 21 هزا‌ر متر مربع زمین به اردوگاه شهید باکری زنجان

جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در راستای حل مشکلات اسکان کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با حضور معاون عمرانی استاندار زنجان اردوگاه شهید باکری استان زنجان در دو کیلومتری شهر خرمشهر کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی استان برای احداث این پروژه انجام شده است، افزود: حل مشکلات اسکان زائران کربلای ایران از اهداف احداث این اردوگاه در خرمشهر محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌های اجرایی این اردوگاه از فروردین ماه سال جاری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در زمان مقرر این پروژه به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت 21 هزا‌ر متر مربع احداث می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه اردوگاه شهید باکری استان زنجان در زیر بنای 7 هزار و 446 متر مربع احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث این این مجموعه انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان یک هزار و 500 نفری در این اردوگاه بیان داشت: با احداث این مجموعه به کاروان‌های راهیان نور استان در این اردوگاه خدمات‌رسانی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این پروژه را 3.5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به پیشرفت کار بودجه لازم برای احداث این پروژه تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای آسایشگاه این اردوگاه با ظرفیت یک هزار و 500 نفر احداث می‌شود، یادآور شد: این فضا برای خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

کرمی ساختمان اداری، سرویس بهداشتی، غذاخوری و مهمانسرا را از بخش‌های این پروژه اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان در منطقه گاوازنگ تصریح کرد: در هفته آینده نحوه پشتیبانی پارک موزه دفاع مقدس و اردوگاه شهید باکری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برای پارک موزه دفاع مقدس استان 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: تا کنون 400 میلیون تومان از سوی استانداری برای احداث این پارک موزه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این مجموعه مرحله به مرحله اختصاص می‌یابد، افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه این اعتبارات به مجموعه اختصاص می‌یابد.

سردار کرمی از اعزام 13 هزار نفر از استان زنجان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: در حال حاضر دانش‌آموزان دختر در این مناطق حضور دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اردوهای راهیان نور در چند مرحله برای اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از استقبال مطلوب زنجانی‌ها از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و بیان داشت: هر ساله میزان حضور مردم در مشهد شهدا افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول