اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

50 درصد مددجویان استان زنجان در بحث اشتغال وارد شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 50 درصد از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان در بحث اشتغال وارد شده‌اند.

50 درصد مددجویان استان زنجان در بحث اشتغال وارد شده‌اند

 

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری موجب شده تا همه ارگان‌های کشور در راستای تحقق این امر به صورت عملیاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اشتغال و خودکفایی را از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان عنوان کرد و افزود: مسئولان این نهاد اقدامات مختلفی را از آغاز سال جاری در این زمینه انجام داده‌اند .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به رویکردهای جدید امداد زنجان یادآور شد: در حال حاضر توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد در محوریت کاری مسئولان کمیته امداد زنجان قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به سایر سرفصل‌های کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: تامین مسکن و اجرای طرح‌های مختلف نیز از دیگر اقداماتی  است که به صورت جدی توسط مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری می‌شود.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه حل مشکل اشتغال یکی از مهم‌ترین مسائلی است که توسط مسئولان ذی‌ربط در کشور مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده طرح‌های اشتغالزایی صورت گرفته توسط کمیته امداد زنجان 5 هزار نفر از خانوارها زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط کمیته امداد زنجان در زمینه‌های مختلف یادآور شد: طرح‌های کمیته امداد زنجان شامل بیش از یک نفر می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به همکاری بانک‌های عامل، دبیرخانه کار گروه اشتغال و تسهیلات دولتی در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد اضافه کرد: با همکاری ارگان‌های مختلف درصد بسیاری از اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد زنجان محقق شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر 50 درصد از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان در بحث اشتغال وارد شده‌اند.

ولی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال تعهد کمیته امداد زنجان برای احداث مسکن مددجویان 2 هزار واحد مسکونی است.

وی اذعان داشت: تعهد کمیته امداد زنجان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی به دو بخش ساخت، تعمیر و احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی تقسیم می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه هدف گذاری کمیته امداد زنجان برای خرید واحدهای مسکونی شهری در زمان تعیین شده 420 واحد بوده است، ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 600 واحد مسکونی شهری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد خریداری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد زنجان در زمینه واحدهای مددجویی روستایی یک هزار واحد بوده است، افزود: در 9 ماهه سال جاری کمیته امداد زنجان نسبت به احداث، تعمیر، بازسازی و خرید یک هزار و 400 واحد مسکونی مددجویی اقدامات لازم را انجام داده است.

ولی‌زاده یادآور شد: اقدامات کمیته امداد زنجان در مورد تامین مسکن مددجویان در زمینه‌های مختلفی از قبیل مسکن مهر، ساخت و احداث واحد جدید، تعمیر، نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده بوده است.

وی با بیان اینکه 10 میلیون تومان تسهیلات برای نوسازی و تعمیر واحدهای روستایی استان اختصاص یافته است، افزود: همچنین 25 تا 30 میلیون تومان تسهیلات نیز برای واحدهای شهری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول